Djevelen Marcus Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 Nei hadde linux en gang men det var ikke noe for meg, men: Ipc er mac osx verson for windows. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Han er stuck fast, og gav opp Xp prosjektet sitt noe som vi ville på hannes vegne for å unngå å ta en retrett til steinalderen. Og nå er han så usikker at han til og med er i stand til å skifte plattform. Hva er det som er så galt med Windows 7 egentlig? (har du Ultimate og Service Pack 1 da er det best). Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 Ingen hørt om det ?, Vell skjekk her:http://wiki.osx86project.org/wiki/index.php/Main_Page Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 jeg liker bare ikke windows 7 av en grund.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Velg ATA istedenfor AHCI i BIOS før du installerer XP. Dette pleier vanligvis å være problemet, siden XP ikke støtter AHCI før man har lagt inn drivere. Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 Har du peiling på hvordan jeg bytter det på en medion pc ? :S Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Stemmer det, kraftpapir har rett. Det var det jeg gjorde sist jeg hadde samme problem som deg! hold deg unna slikt jalla Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Nei, men sjekk når du skrur på PC'en hva tasten for å åpne BIOS er (vises som regel et sekund eller to). Er som regel Delete, eller en av F-knappene. Når du først har kommet deg inn er det bare å begynne å lete etter AHCI. Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 ok kan se om jeg ser den, men når jeg skrur på pcen kommer intel logoen så komemr det en liste med harddiskene mine også kommer det mere neddover også starter windows. men ser ikke noe sted hvor det står hva jeg skal trykke på. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Det står ofte nederst til høyre. Hvis du ikke ser det, så prøv med Delete og evt alle F-tastene i tur og orden. Blir å prøve og feile egentlig. Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 Det funka med "Delete" Men nå er det det of finne det da :S Hvilken katogori ligger det som regel under, også skal man bytte 1. boot til noe eller hva ? =)) er ikke kjent med bios Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Ja nå fikk jeg starta instalasjonen, Men når jeg prøvde og starte windows 7 i "ata" så kommer det system repair tool. Så prøvde jeg og bytte til bake og da funka det igjen. Kommer jeg til og få samme error i windows xp når jeg booter det da? Endret 31. juli 2010 av Poikan996 Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 Pappa har henta cden, er klar til og instalere men trenger svar på det siste spørsmålet?? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Pappa har henta cden, er klar til og instalere men trenger svar på det siste spørsmålet?? Det blir jo nesten umulig å svare på, du må jo bare prøve. Slike feil som det der, er det vanskelig å replikere hjemme hos andre. Man må sitte fysisk ved den pcen. Så tut å kjør, prøv deg frem. En ting er sikkert, du kommer til å lære en god del av dette prosjektet ditt "Tilbake til steinalderen, med kranglete pc" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå