HEE Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Hi jeg har tiligre laget en topic med mitt radeon 9700pro kort som hadde problemer og leste litt på et forum og fant ut dette radeon kort som har svart pcb og electron ram har tydelivis dette problemet (ikke alle men mange) sjekk her http://www.sapphiretech.com/forum/pop_prin...asp?TOPIC_ID=20 og her for mitt gamle topic http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...3093&highlight= men dette kan fixes takke være en bios fra sapphire som jeg har lagt ut linken til her ftp://sapphire:[email protected]/ håper alle med lignene problemer med streker og slip på skjermen prøver dette. håkon Lenke til kommentar
HEE Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 ingen som har dette problemet ? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg har STORE problemer med å få farge. Får bare svart hvit på tven. Har hercules 9700 pro Lenke til kommentar
RoXxW|LLe Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 ****** .... har problem av og til når jeg restarter etter noe henger seg for.eks spill eller noe så kommer det masse streker og farger og dritt ****** ****** ****** .. Har Sapphire 9700 pro ... Hvor får jeg tak i denne bios greia og hvordan instalerer jeg det ? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Hei Du som får svart/hvitt på TVen, hvis du bruker Tvtool så gå på Adjust. Og på select output og bytt til den andre så får du sikkert farger. Funket for meg iallefall Lenke til kommentar
notarget Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Kan jeg bruke tvtool på ati da? Ekke det for nvidia ? :-? PS: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...bd205fca43d6dcf Lenke til kommentar
RoXxW|LLe Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 fean! .... har problem av og til når jeg restarter etter noe henger seg for.eks spill eller noe så kommer det masse streker og farger og dritt fean fean fean!!.. Har Sapphire 9700 pro ... Hvor får jeg tak i denne bios greia og hvordan instalerer jeg det ? TAKKER stort PÅ FORHÅNN!! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Sånne tilfeller kommer når man har overklokket. Har du det? Lenke til kommentar
RoXxW|LLe Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Sånne tilfeller kommer når man har overklokket. Har du det? Nei jeg har ikke overklokket. Det kommer ofte når jeg går ut døra på skipet morrowind da henger pc'en og den lager pipelyder. når jeg restarter så kommer d masse farger og streker på skjermen i dos og windows. og jeg må ta ut strømkabelen til psu for og få det vekk. Jeg får kjørt 3dmark2001 se uten at d henger seg. får spilt d fleste nye spill uten at d henger seg men av og til så gjør d det og da kommer d støgge fargene tilbake HELP ME Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå