Jezpoz Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Hey!! Jeg har tenkt å slutte wow, og konsentrere meg om skolegangen, MEN jeg som er så opptatt av data og data spill, må ha noe å spille... WoW har også blitt litt kjedelig Så, kunne dere andbefale et ganske tidkrevene spill med variasjon? Liker ikke bare FPS liksom. Kanskje anbefale andre ting å gjøre på pc'en også.. som kan være litt morsomt! Takker for alle svar Endret 30. juli 2010 av Jezpoz Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hey!! Jeg har tenkt å slutte wow, og konsentrere meg om skolegangen, MEN jeg som er så opptatt av data og data spill, må ha noe å spille... WoW har også blitt litt kjedelig Så, kunne dere andbefale et ganske tidkrevene spill med variasjon? Liker ikke bare FPS liksom. Kanskje anbefale andre ting å gjøre på pc'en også.. som kan være litt morsomt! Takker for alle svar All Points Bulletin er kanskje noe for deg? MMO ala GTA IV. Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 All points bulletin har veldig lite variasjon, det er stort sett de samme oppdragene hele tiden. På en annen side så kan man customize det meste som er på spillet. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Om du liker RTS kan du jo prøve starcraft 2? Det er hva du gjør det til. Om du vil spille lite, NP. Om du vil spille mye, heller ikke noe problem. Da blir du bare god, og ender opp i diamond league til slutt. Det er absolutt ikke ensformig, da du er nødt til å bruke forskjellig taktikk ofte - dersom du vil vinne. Du er nødt til å tilpasse deg motstanderen. Dessuten er campaignen veldig bra. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hvorfor skal du ha et tidkrevende spill hvis du skal slutte med WoW for å fokusere på skolen? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Fordi wow ikke er tidkrevende. Det er livskrevende. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 vil du ha variasjon så er Eve Online tingen. du kan tjene cash på så mange forskjellige måter. gjør Contracts, Frakt ting for folk, Mining, missions (som kan varierer endel også), pvp, drepe pirates, industry, research, buy'n sell, osv i det uendelige. Eve er The Sandbox med utallige muligheter. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Har du DS bør du skaffe deg Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies. Har hørt om folk som har brukt 400+ timer i det, og jeg skjønner godt hvorfor. Plutselig blir Oblivion med 300+ timer hos noen ikke fullt så stort lengre. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Har du DS bør du skaffe deg Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies. Har hørt om folk som har brukt 400+ timer i det, og jeg skjønner godt hvorfor. Plutselig blir Oblivion med 300+ timer hos noen ikke fullt så stort lengre. Jeg har 900 timer på Runescape! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg har 154.032 irl Beste spillet.. EVAR! Det suger litt da. Er sånn hardcore mode.. så man har bare ett liv. Også glemte produsenten å implemente save/loading funksjon. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Kanskje anbefale andre ting å gjøre på pc'en også.. som kan være litt morsomt! Programmering/webutvikling. Konstruktivt og fengende. (Hvis du interesserer deg litt for praktisk matematikk kan programmering kombineres med matematikk for å løse oppgaver på http://projecteuler.net/ ) Endret 1. august 2010 av srbz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå