Gå til innhold

Spill istedenfor WoW!

Anbefalte innlegg

Hey!!

Jeg har tenkt å slutte wow, og konsentrere meg om skolegangen, MEN jeg som er så opptatt av data og data spill, må ha noe å spille... WoW har også blitt litt kjedelig :p Så, kunne dere andbefale et ganske tidkrevene spill med variasjon? Liker ikke bare FPS liksom.

Kanskje anbefale andre ting å gjøre på pc'en også.. som kan være litt morsomt!

Takker for alle svar :p

Endret av Jezpoz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey!!

Jeg har tenkt å slutte wow, og konsentrere meg om skolegangen, MEN jeg som er så opptatt av data og data spill, må ha noe å spille... WoW har også blitt litt kjedelig :p Så, kunne dere andbefale et ganske tidkrevene spill med variasjon? Liker ikke bare FPS liksom.

Kanskje anbefale andre ting å gjøre på pc'en også.. som kan være litt morsomt!

Takker for alle svar :p

All Points Bulletin er kanskje noe for deg? MMO ala GTA IV.

Lenke til kommentar

Om du liker RTS kan du jo prøve starcraft 2? Det er hva du gjør det til. Om du vil spille lite, NP. Om du vil spille mye, heller ikke noe problem. Da blir du bare god, og ender opp i diamond league til slutt. Det er absolutt ikke ensformig, da du er nødt til å bruke forskjellig taktikk ofte - dersom du vil vinne. Du er nødt til å tilpasse deg motstanderen.

Dessuten er campaignen veldig bra.

Lenke til kommentar

vil du ha variasjon så er Eve Online tingen.

du kan tjene cash på så mange forskjellige måter.

gjør Contracts, Frakt ting for folk, Mining, missions (som kan varierer endel også), pvp, drepe pirates, industry, research, buy'n sell, osv i det uendelige.

Eve er The Sandbox med utallige muligheter.

Lenke til kommentar

Har du DS bør du skaffe deg Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies. Har hørt om folk som har brukt 400+ timer i det, og jeg skjønner godt hvorfor. Plutselig blir Oblivion med 300+ timer hos noen ikke fullt så stort lengre. :p

Jeg har 900 timer på Runescape! :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...