thomassit0 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Verdens beste. +1 & Oreo kake, sjokoladekake (sånn med en slags sjokoladekrem på toppen), marsipankake, eplekake og delfiakake. Endret 31. juli 2010 av Thomas_H Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Verdens beste. Den er god, men ikke for mange stykker! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Liker ikke kake så godt egentlig, blir for søtt. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Krydderkake er digg. Tanta til kjerringa mekker en som er himmelsk. Ostekake glir også greit ned. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 Har smakt krydderkake. Og det er godt det... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 En annen kake som er god er sånn makronkake med gul eggekrem. Det er nammelig, men kan ikke spise for mye av den. ' Er det "verdens beste" du tenker på? den er min favoritt, syyyyyyyyykt god Nei, ikke den. Husker ikke helt oppskriften. Tror du tar sånn standard makronfyll du får i bakehyllene på butikken og blander med pisket eggehviter og steker sånn at du får en porøs mandelbunn. Så lager du bare vanlig gul eggekrem av eggeplommene du har igjen og litt melk, vaniljesukker og noe mer. Husker som sagt ikke oppskriften. Kremen er knallgul og så søt at du får diabetes av å tenke på den. Den oppskriften har gått i arv her, bortsett fra at vi lager mandelbunn fra bunnen av(såklart) vi kaller den for "gulkake". Kansje ikke riktig navn den er uansett knallgod ja. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Så lenge det ikke er kukaker så går det meste ned. Du spiser morkake også eller? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Tror jeg spiser alt av kake, men siden jeg er så glad i sjokolade, er jeg glad i sjokoladekake også. Den må være saftig og nesten litt bløt, da er den god Er så mye kake som er tørr, det er ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Mamma sin krydderkake!! uten tvil. - spiser vanligvis et par skiver før den er tint.. :!: Nomm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå