Gå til innhold

Den STORE "Hvilken kake(r) liker du?" tråden

Anbefalte innlegg

Hei! Hvilken kake liker du best eller hvilken, gjerne skriv innholdet som f.eks nøtter og slikt, du kan også poste et bildet av kaken du mener hvis du har et :new_woot:

Pluss om du liker denne tråden, du liker kakene eller du blir fristet til å spise en deilig, søt, sukkeret, velsmakende, "godsmak" kake!:tease::thumbup:

Endret av xDestiny10x
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En annen kake som er god er sånn makronkake med gul eggekrem. Det er nammelig, men kan ikke spise for mye av den.
'

Er det "verdens beste" du tenker på? den er min favoritt, syyyyyyyyykt god

BILDE HER

opp ned kake, er også meget god, er vel nr 2 på listen min :)

HER

Som nevnt over kan eplekake være godt

Sjokoladekake kan være vanvittig godt, men er mye rart ute og går der :p

suksess terte er også bra, men sykt mektig. men er mange rare varianter der også

Lenke til kommentar
En annen kake som er god er sånn makronkake med gul eggekrem. Det er nammelig, men kan ikke spise for mye av den.
'

Er det "verdens beste" du tenker på? den er min favoritt, syyyyyyyyykt god

Nei, ikke den. Husker ikke helt oppskriften. Tror du tar sånn standard makronfyll du får i bakehyllene på butikken og blander med pisket eggehviter og steker sånn at du får en porøs mandelbunn. Så lager du bare vanlig gul eggekrem av eggeplommene du har igjen og litt melk, vaniljesukker og noe mer. Husker som sagt ikke oppskriften. Kremen er knallgul og så søt at du får diabetes av å tenke på den.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...