Mr. President™ Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Hei! Hvilken kake liker du best eller hvilken, gjerne skriv innholdet som f.eks nøtter og slikt, du kan også poste et bildet av kaken du mener hvis du har et Pluss om du liker denne tråden, du liker kakene eller du blir fristet til å spise en deilig, søt, sukkeret, velsmakende, "godsmak" kake! Endret 30. juli 2010 av xDestiny10x Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Så lenge det ikke er kukaker så går det meste ned. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg spiser de aller fleste typer kake, men det er ikke mange som slår varm eplekake med is servert med en god kopp kaffe. Mmh! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Eplekake er også veldig enkelt å lage i en fart. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Har smakt det før! Veldig godt og enkelt å lage! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Har ikke smakt oreo kake før, men søkte på google, så veldig fristende ut! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Hva er det beste, å kjøpe den eller lage den? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hva er det beste, å kjøpe den eller lage den? Lage selvsagt. Sier seg selv. En annen kake som er god er sånn makronkake med gul eggekrem. Det er nammelig, men kan ikke spise for mye av den. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Hva er det beste, å kjøpe den eller lage den? Lage selvsagt. Sier seg selv. En annen kake som er god er sånn makronkake med gul eggekrem. Det er nammelig, men kan ikke spise for mye av den. Hvorfor ikke spise for mye av den? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hvorfor ikke spise for mye av den? Den er så søt at den blir kvalmende etter tredje stykket. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Hvorfor ikke spise for mye av den? Den er så søt at den blir kvalmende etter tredje stykket. Hehe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Den er veldig god i moderate mengder da. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Må smake på den oreo kaken snart... Begynner allerede å bli for mange kaker å smake på... Men forsett å post! Så får noen andre tips også! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 En annen kake som er god er sånn makronkake med gul eggekrem. Det er nammelig, men kan ikke spise for mye av den. ' Er det "verdens beste" du tenker på? den er min favoritt, syyyyyyyyykt god BILDE HER opp ned kake, er også meget god, er vel nr 2 på listen min HER Som nevnt over kan eplekake være godt Sjokoladekake kan være vanvittig godt, men er mye rart ute og går der suksess terte er også bra, men sykt mektig. men er mange rare varianter der også Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Dder hadde du masse rart! Tror faktisk jeg har smakt makronkaken. Elsker kremen!!! Opp-ned kaken så veldig søt og sukret med den dasjen av krem Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 En annen kake som er god er sånn makronkake med gul eggekrem. Det er nammelig, men kan ikke spise for mye av den. ' Er det "verdens beste" du tenker på? den er min favoritt, syyyyyyyyykt god Nei, ikke den. Husker ikke helt oppskriften. Tror du tar sånn standard makronfyll du får i bakehyllene på butikken og blander med pisket eggehviter og steker sånn at du får en porøs mandelbunn. Så lager du bare vanlig gul eggekrem av eggeplommene du har igjen og litt melk, vaniljesukker og noe mer. Husker som sagt ikke oppskriften. Kremen er knallgul og så søt at du får diabetes av å tenke på den. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Opp-ned kaken så veldig søt og sukret med den dasjen av krem Den er faktisk ganske fin, søt ja men ikke ille, klarer greit flere stykker. Nei, ikke den. Husker ikke helt oppskriften. Vi trenger et navn...... tenke tenke Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg er ikke et kakemenneske, men jeg har et mykt punkt for ostekake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå