Gå til innhold

Fotokonkuranse på elkjøp

Anbefalte innlegg

Hei, vet ikke om dette er stedet å poste denne. Men var innom Elkjøp i dag for å se på TV, og så at det var en fotokonkuranse på gang, premien var en Canon 550D med 18-55 IS. Det var ingen kriterier om tema, det eneste man måtte gjøre var å levere en 10x15 kopi av ett bilde man hadde tatt før slutten av august. Var vistnok bare 3 bidrag så langt. og den hadde vart siden starten av juli. Så hvis det er noen som sikler etter en 550D, så kan det være store muligheter for å vinne hvis bidragene fortsetter slik.

Det dreier seg forøvrig om Elkjøp Megastore Lørenskog

Markus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trur ikke det :-S Den hyggelige damen sa ihvertfall ingenting om det (Som også forøvrig var assisterende avdelingsleder på foto).

Isåfall ville det jo ikke vært spessielt hyggelig gjort. Markus er på saken og drar tilbake i morgen for å undersøke mer :-)

EDIT: Ahh, lefdal var det :-)

Endret av morlie
Lenke til kommentar

Ojj dæven! det er jo bra reklame det -_- . Er ikke spesiellt overbegeistret over kompetansen til fotoselgere på lefdal, ei heller elkjøp, mens på elkjøp lørenskog, så holdt visst selgerne på med foto selv og kunne endel, selv om de ikke var gamle spirene (kan tenke meg en 18 år eller så), så personlig synes jeg elkjøp overrasker posetivt. (Denne gangen ihvertfall..)

Lenke til kommentar

Jeg jobbet på Elkjøp Lørenskog i 7 år. Kunnskapsnivået der er garantert svært varierende (og uansett ikke spesielt relevant, siden de bare tenker på hvordan de kan omsette den kunnskapen til maksimal bruttofortjeneste).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...