Happydevil Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg vet ikke hva men jeg får ikke email fra sider som komplett eller wow-europe.com. Emailen jeg spør om er password recovery, og jeg får den ikke. Jeg har skrudd av smartscreen i håp om at den ville ende opp i junk mappa. Vet dere hva som er galt? 1 Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Tviler på det. Det står jo at en email er sent til den adressen Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Da er det kanskje spamfilteret til ISPen din som tar dem. Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Aner ikke. Kanskje du kan lage ett unntak for disse avsenderne i spamfilter innstillingene, hvis du i det hele tatt har tilgang til noe sånt. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hvis du bruker mail fra ISP, så må du jo gå inn på sidene til ISP og lese hjelpefilene/FAQ for mail. Det står helt sikkert det samme der, som det andre kan finne ut for deg. Forøvrig slapt å ikke nevne hvilken ISP/mail det gjelder, for svaret avhenger jo av hvem du bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå