[PP]PhoEniX Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Er litt usikker på hvor jeg bør legge dette innlegget men prøver her. Jeg har en gammel mus som fortsatt funker helt konge. Men har nettop skaffa meg mus til Ps3'en min. Og på pc musa så kjøpte jeg en gang i gamle dager noen små slags plastikk lignende knotter til å lime fast under musa for å løfte den litt høyere opp fra matta. Og for at den og skulle gli lettere på matta. Og nå vil jeg gjerne ha det samme på Ps3 musa,men jeg klarer jo selvsagt ikke å huske hvor i hekkan jeg kjøpte di knottene. Noen her som vet hva jeg snakker om og vet hvor man kan få tak i sånne? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Jeg vil tro du ser etter f.eks. Qpad Glidz Endret 30. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
[PP]PhoEniX Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 Ja det er noe liknende det som jeg tenkte på. Men ser at alle di som er i linken er liksom 2 striper bare å ikke små runde knotter som di jeg har fra før. Rekner med da at di er gudd å at man bare klipper dem til så lange så man trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå