Dings Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Hei! I det siste har OS-disken min oppført seg litt merkelig.. av og til henger maskinen i ca. 10 sec. før alt går som normalt igjen. Den kjører også en del mer scandisk enn normaltog bruker laaaang tid på det (9 timer). Så, i går kveld hadde jeg fått nok. Lastet ned diagnoseprogram fra WD og testet disken. den var vel 3/4 ferdig da det hoppet opp at testen ikke kunne fortsette på grunn av for mange "bad clusters". Har hatt mistanke om det en stund, så backup er tatt av det viktigste Så, når disken oppfører seg på den måten, og helt tydelig er blitt syk, så er det vel ikke noe annet å gjøre enn å sende den i retur til butikken? Hvis det finnes noe i det hele tatt som ellers kan gjøres så vil jeg gjerne vite det. Forresten... hvordan kan jeg ta backup av alle mailene mine? Mvh. Dings Lenke til kommentar
Dings Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Ok, nå lurer jeg ikke lengre på backup av mail, men har funnet ut en annen ting.. Disken er kjøpt på Databutikken og så vidt jeg har fått med meg så er de ikke så gode på kundeservice for å si det mildt... Vil det da være bedre for meg å sende disken rett til Western Digital? (noe jeg kan gjøre) Mvh. Dings (ok, hvis alle som nå svarer kommer til å hakke på databutikken så burde vel posten ligget under "webshoperfaringer", men den handler jo egentlig om harddisken min som er ødelagt ) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Ring eller mail databutikken, få et returnummer eller.no, og send disken til dem! Det er jo ikke verre enn det. Eneste grunnen de skal ha til å bitche er hvis disken er mer enn et år gammel, men selv da har du jo kjøpsloven bak deg. Lenke til kommentar
Junta Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg har handlet en del selv fra Databutikken p.g.a. bra priser, men har til nå (bank,bank) sluppet å returnere noe. Servicen tar lang tid blir det sagt, så jeg ville nok sendt den til WD ja. Har du en HD til? Lenke til kommentar
Dings Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Jada, har opptil flere andre disker, så jeg skal da klare meg. Bare kjipt å mangle 80GB.. Har sendt mail til Databutikken, men hvis de ikke svarer til, tja, kan vel vente til mandag, så sender jeg disken til WD Foreløbig kjører forresten disken også, men det stpørs liksom hvor lenge det varer Dings Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Styr unna databutikkens reutrer! Send heller til WD selv, tar under halvparten av tida. Databutikken bruker 2 mnd per retur. Lenke til kommentar
Junta Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Da er det bare å vente - Lykke til. Nydelig kabinett du har forresten. :wink: Lenke til kommentar
Dings Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 jo, takk for det Mvh. Dings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå