Gå til innhold

Bad clusters på WD 80GB fra databutikken

Anbefalte innlegg

Hei!

I det siste har OS-disken min oppført seg litt merkelig.. av og til henger maskinen i ca. 10 sec. før alt går som normalt igjen.

Den kjører også en del mer scandisk enn normaltog bruker laaaang tid på det (9 timer).

Så, i går kveld hadde jeg fått nok. Lastet ned diagnoseprogram fra WD og testet disken. den var vel 3/4 ferdig da det hoppet opp at testen ikke kunne fortsette på grunn av for mange "bad clusters".

Har hatt mistanke om det en stund, så backup er tatt av det viktigste :yes:

Så, når disken oppfører seg på den måten, og helt tydelig er blitt syk, så er det vel ikke noe annet å gjøre enn å sende den i retur til butikken? :(

Hvis det finnes noe i det hele tatt som ellers kan gjøres så vil jeg gjerne vite det. :D

Forresten... hvordan kan jeg ta backup av alle mailene mine?

Mvh.

Dings

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, nå lurer jeg ikke lengre på backup av mail, men har funnet ut en annen ting..

Disken er kjøpt på Databutikken og så vidt jeg har fått med meg så er de ikke så gode på kundeservice for å si det mildt...

Vil det da være bedre for meg å sende disken rett til Western Digital? (noe jeg kan gjøre)

Mvh.

Dings

(ok, hvis alle som nå svarer kommer til å hakke på databutikken så burde vel posten ligget under "webshoperfaringer", men den handler jo egentlig om harddisken min som er ødelagt :( )

Lenke til kommentar

Jada, har opptil flere andre disker, så jeg skal da klare meg. Bare kjipt å mangle 80GB.. ;)

Har sendt mail til Databutikken, men hvis de ikke svarer til, tja, kan vel vente til mandag, så sender jeg disken til WD :yes:

Foreløbig kjører forresten disken også, men det stpørs liksom hvor lenge det varer ;)

Dings

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...