ThomasWH Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Lurer veldig på dette! Måtte slite maks for å finne ut hvordan jeg la til mp3'er som ringetoner! Kan noen fortelle meg hvor jeg skal legge mp3'er som sms-notifications? For de som følger med telefonen er kjedelige, og få. Hjelp! Tommy Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Ingen som vet?? Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Sjokkerende at ingen vet dette! :o Er det ikke tusener av folk som har Magic i Norge? Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Ok får vel spørre igjen: Hvordan legger jeg til egne lyder som sms-notifications på HTV Magic? (Kanskjeg jeg ordla meg feil i første innlegg?) Tommy Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Hei folkens, vet dette blir bumping-mayhem, men.. Jeg sliter! Googler hele tiden og finner ingen enkel løsning på problemet: Jeg vil forandre sms-lydene på HTC Magic'en min, og bruke feks en lydfil jeg spilte inn selv (som jeg har kopiert inn på Magic'en, i mp3 format) - Jeg hater lydene som følger med telefonen! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Har ikke testet dette på Magic, men .. Du må plassere lydene på riktig sted på minnekortet /media/audio/notifications, og restarte telefonen etter det er gjort. Så går du inn på f.eks Meldinger / Instillinger og velger tonen du plasserte på minnekortet. Edit: Prøv også programmet Ringdroid fra Marked, og klipp til filen du skal bruke og lagre den som Notification Endret 3. august 2010 av Blunderguff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå