Unia Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Når jeg prøver å koble til trådløs får jeg beskjeden: "Det kan være et problem med et eller flere nettverkskort på denne datamaskinen. - Koble til en kabel i nettverksadapteren Lokal tilkobling - Forsikre deg om at datamaskinen er innenfor rekkevidde for ************* og at nettverksinnstillingene stemmer overens med innstillingene for den trådløse ruteren eller det trådløse tilgangspunktet Nå sitter jeg på samboeren min sin PC og her fungerer alt helt fint, og for et par timer siden fungerte alt på min også, og jeg har ikke trykt på noe som helst. Noen som vet hva som er problemet? Lenke til kommentar
Unia Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Når jeg prøver og logge på msn og trykker feilsøk så står det at maskinen trolig har en ugyldig IP-adresse. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Dette er jo nesten som å analysere problemet med en blå bil.... Har du et trådløsikon nede til høyre på oppgavelinjen? Hva viser status der? Hvis du klarer å søke etter nettverk der, men ikke finner ditt eget, så kan det være routeren som sender på feil kanal. Be samboer logge inn på routeren og endre kanal til 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå