Gå til innhold

har Intel pentium 4 noe form for dual core?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pentium 4 er gammel og utdatert, de hadde muligheten til å presse til høye frekvenser men strømforbruket gikk i taket pluss at antallet jobber de fikk unnagjort per klokkefrekvens var lavt.

Dagens CPUer kjører sirkler rundt en Pentium 4 uten problemer, så skal du ha gaming ytelse så er denne moden for utskifting.

Og i ditt tilfelle vil det mest sannsynlig bety en helt ny maskin da jeg antar du har ett gammelt AGP skjermkort også.

• Liker 1
Lenke til kommentar

ang linken du plutselig la til i første posten så ser jeg ikke at bildet ditt sier noe om prossesoren din, men det kan jo være meg som har litt dårlig tid.

om den drar spill jo den drar spill, men kvaliteten vil nok være noe foringet som det så pent heter.

sitter selv på en P4 HT 3.00Ghz, 2GB ram og nvidia geforce 7600 512MB ram, går helt greit men klarre ikke følge med i det nyeste av spill nei.

*tillegg*

ellers enig med 007CD

Endret av stich_it
Lenke til kommentar

Jeg spillte faktisk Crysis & crysis whatever (husker ikke hva det het .... crysis warhead?) på en P4 3.4ghz med HT og ett 7300LE kort! Minimum oppløsning og minimum framerate! Spill starter ihvertfall, men det blir ett lysbildeshow

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...