Gjest ensomheten ønsker å Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hallo.. Veit ikke helt hvor jeg skal begynne å fortelle om dette men får komme til poenget først Det er slik at jeg er ikke på utkikk etter venner lenger. Jeg har noen få venner som er gode for meg som jeg sjeldent ser og prater med.. Jeg er ikke kontaktsøkende lenger. Det eneste jeg vil er å få meg en kjæreste og ikke flere venner. Jeg er kanskje ikke så veldig sosial men jeg har et forholdsvis normalt inntrykk på andre mennesker rundt meg og jeg fungerer liksom ikke helt som venn med flere samtidig. Men samma det. Det eneste jeg vil er å finne kjæresten min (har vel egentlig funnet henne men det er det å bli sammen med henne for det er det kjæreste som finnes for meg det vil jeg veldig gjerne ha! NÅ!!!!!!!!! og leve med henne og aldri være alene noe mer. Har blitt mer og mer sånn de siste åra. Så.. er jeg helt unormal eller syk? På grunn av meg selv så er jeg alene på fritida mi nesten hele tiden. Og det å få ei å dele resten av livet mitt hadde vært veldig bra for meg. Og da jeg har vært så mye alene så er jeg egentlig desperat for å få slutt på ensomheten. Har brukt lang tid på å finne henne som er kjæresten "min" altså det kjæreste som finnes. Jeg har hatt kjæreste men hun var egentlig slem så derfor så er ikke vi sammen lenger. I hvertfall ikke det kjæreste jeg har / har hatt lenger. Og jeg følte meg skitten i mange år etter det ble slutt med henne jeg var sammen med og bodde med. Jeg ønsket jo selvfølgelig å finne ei som jeg kunne leve med resten av livet mitt. Men samma det... Jeg vil bare ha en kjæreste!!! og jeg veit ikke hvor lenge jeg holder ut lenger for jeg har gått igjennom mange grenser og vært veldig tålmodig og jeg føler at jeg mister meg selv av å være så mye alene og ensom. Dere tenker sikkert at jeg burde få meg venner osv.. Jeg vet det. Men jeg er ikke intresert i å skaffe fler venner. Jeg har nok med de jeg har. Som sagt.. Det er kun det å få meg en å dele livet med som jeg ønsker mest av alt i hele mitt liv og det ønske har jeg gått med i mange mange år. Er nok ikke den eneste med det ønske men jeg tror det er viktigere for meg enn mange andre. Håper noen forstår meg som kan gi meg et eller flere seriøse svar og innspill som kommer til nytte. Blir uansett glad for alle som svarer! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Uten å være frekk så høres du forferdelig kjedelig ut. Hvorfor skal hun bli sammen med deg om du aldri finner på noe, egentlig ikke er så glad i selskap, og klarer deg best alene? Sjansen for at du finner lykken på første forsøk er utrolig liten, hvorfor ikke bare prøve å bli kjent med henne først, trenger ikke å gifte deg på første date. 4 Lenke til kommentar
Gjest ensomheten Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Vel, dine synspunkter er notert. Så det kan du tenke litt på. Det om jeg er kjedelig eller ikke fordi jeg ikke klarer å finne på noe er en helt annen sak. Selvfølgelig klarer jeg å finne på noe og jeg har mange interesser og jeg kan godt si at "vi" har mange felles interesser så jeg syns du skal holde deg til emnet ellers kan du bare holde kjeft og slutte å skrive noe mer til meg om du ikke har noe annet å drive med. Jeg driver i hvertfall ikke å kommer med idiotiske svar som deg når jeg hjelper folk. Jeg hjelper folk og ikke ødlegger for folk så det kan du tenke litt på. Klarer meg sikkert alene.. Men det er faen ikke lett og jeg har vært sterk som få som gjør at jeg har klart det "fint" som du sier. Jeg tror ikke du er klar over hvor mye det ødlegger for meg at jeg må være alene. Er ikke ofte jeg vil kalle folk stygge ting og at jeg banner og sier unødvendige ting men du fortjener å synke langt ned i kloakken og aldri komme ut igjen! For samfunnet har ikke bruk for sånne som deg.. Du er rett og slett ubrukelig. Sier ikke det for å være frekk! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hvorfor spørre om du ikke har konstruktive svar? Jeg har da på ingen måte vært nedlatende, jeg har kun kommentert ut fra det du har skrevet. Alt ligger i hvordan du presenterer deg selv, og det gjelder i alle situasjoner. Du fortsetter å presentere deg som akkuratt den samme personen, og kanskje du burde tenke litt mer på fremtoningen din ellers også. Som sagt, du må ha noe å tilby damene for at de skal bli intresert, det er nok aldri noen som har gått bort til en dame og sagt: "Skal vi leve resten av livet sammen bare oss to." og fått napp. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Er jente, og han over meg har HELT RETT. Bra noen gutter har peiling. 1. Om du vil ha en jente til å bli hos deg og "bare være din", må du faktisk være helten hennes også!! Ha noe bra å tilby henne, som livet hennes mangler fra før, eller som hun drømmer om og vil ha. Så du får "get out of your house" og bli drømmemannen, så kanskje drømmedama faktisk vil ha deg... Om du vil ha noe, får du gjøre deg fortjent til det. 2. Om du sier det der til en jente, kommer hun til å bli livredd og stikke av om hun ikke elsker deg også. "min resten av livet" kan skremme noen som ikke er forelska ganske mye. Lenke til kommentar
Gjest ensomheten Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Sikkert men jeg vil ikke lese noe mer som er skrevet av den brukeren. Jeg veit at jeg ikke kan si det om hun ikke elsker meg også men det er akkurat det jeg har venta på og jeg kan si det så det er ikke det som er problemet mitt. Og hvis dere ikke forstår meg riktig så hold dere langt unna meg. Dere forstår meg ikke helt riktig. Men jeg kan innrømme at jeg er ikke god til å forklare ting akkurat som de er så da blir det nok litt vanskelig å forstå meg riktig. Eller er det dere som misforstår meg helt? Kan prøve å forklare litt enklere; Hun liker meg veldig godt Jeg liker henne veldig godt Vi liker hverandre Jeg vil bare være sammen med henne og jeg føler at jeg ikke trenger noen andre rundt meg og jeg vil ikke ha noen andre rundt meg heller. Forstår dere bedre nå? eller er jeg like dum som "ikke har peiling" ??? kan ikke så veldig mye for at jeg er sånn jeg er og jeg har tenkt til å fortsette å være meg selv til den dagen jeg har råtna helt bort langt under jorden. Takk! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hun liker meg veldig godt ...og har du noe ved deg selv som kan få en jente til å like deg så godt? Tror du at jenter tar til takke med hva som helst? Du virker jo bare sur mot oss her inne... kan ikke så veldig mye for at jeg er sånn jeg er og jeg har tenkt til å fortsette å være meg selv til den dagen jeg har råtna helt bort langt under jorden. FEIL. SELVFØLGELIG kan du noe for at du er den du er! Alle valgene du gjør får deg til å bli den du er. Tror du Johnny Depp hadde vært den han var om han hadde sittet på sofaen hele livet istedet for å bli skuespiller? Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Sorry, men du virker som en ganske innesluttet, bitter og trist person. Begynn med holdningen din, jeg synes det er gøy å bli kjent med folk. Det å være desperat etter kjæreste er ikke akkurat det beste utgangspunktet du kan ha. Endret 31. juli 2010 av therealvebbi Lenke til kommentar
Gjest ensomheten Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 ...og har du noe ved deg selv som kan få en jente til å like deg så godt? Tror du at jenter tar til takke med hva som helst? Du virker jo bare sur mot oss her inne... NEI, aldri trodd.. Men det trodde visst du at jeg gjorde. Og hvis du leser på svarene jeg har fått i fra dere så er det ganske lite hjelp for meg og stort sett bare tull så da blir jeg sur og irritert for jeg trodde det var litt mer seriøse brukere på diskusjon.no -------------------------------------------------------- FEIL. SELVFØLGELIG kan du noe for at du er den du er! Alle valgene du gjør får deg til å bli den du er. Tror du Johnny Depp hadde vært den han var om han hadde sittet på sofaen hele livet istedet for å bli skuespiller? Det kommer an på evner osv som er noe annet enn personlighet. Men sier ikke at evner ikke påvirker personlighet i en viss grad. Og jeg tror aldri at jeg er smart.. Men evner og personlighet er ikke det samme! Du veit forresten ingenting om hva jeg gjør på jobben og på min fritid.. Og jeg håper ikke du veit hvem jeg er for da blir jeg redd og jeg skal aldri bruke internett igjen Men uansett.. Detta er bare tull. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Syntes du er den som bør "synke langt ned i kloakken og aldri komme ut igjen!" hvis noen skal det faktisk. Han over er bare hjelpsom og kommer med konstruktiv relatert kritikk for så å bli skjelt ut for det? `Han hadde det beste innlegget i tråden vil jeg si! On topic, hvis du vet hun liker deg, hva stopper deg? Si hva du føler. Men du må også ta til tanke at hun kanskje ikke ønsker det "alene" livet du ser for deg. Kan godt hende hun vil ha mer folk rundt seg enn du. Men nå kjenner jeg ikke henne så det vet jeg ingenting om. Får jeg lov å spørre hvor gammel dere er? Ellers lykke til videre Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Makan til utakknemlighet fra trådstarter. Her hjelper vi så godt vi kan. Hvis du ikke er fornøyd, får du dra til en psykolog. Siden jeg først har skrevet dette, kan jeg like godt gi min mening: Du må være fornøyd med livet ditt og deg selv før du blir sammen med noen. Hvis du ikke er det, og blir sammen med noen, vil du bli så avhengig av det forholdet at livet ditt vil rakne fullstendig hvis det forholdet plutselig blir slutt. Tenk over det. 1 Lenke til kommentar
Teardrop Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hallo.. Veit ikke helt hvor jeg skal begynne å fortelle om dette men får komme til poenget først Det er slik at jeg er ikke på utkikk etter venner lenger. Jeg har noen få venner som er gode for meg som jeg sjeldent ser og prater med.. Jeg er ikke kontaktsøkende lenger. Det eneste jeg vil er å få meg en kjæreste og ikke flere venner. Jeg er kanskje ikke så veldig sosial men jeg har et forholdsvis normalt inntrykk på andre mennesker rundt meg og jeg fungerer liksom ikke helt som venn med flere samtidig. Men samma det. Det eneste jeg vil er å finne kjæresten min (har vel egentlig funnet henne men det er det å bli sammen med henne for det er det kjæreste som finnes for meg det vil jeg veldig gjerne ha! NÅ!!!!!!!!! og leve med henne og aldri være alene noe mer. Har blitt mer og mer sånn de siste åra. Så.. er jeg helt unormal eller syk? På grunn av meg selv så er jeg alene på fritida mi nesten hele tiden. Og det å få ei å dele resten av livet mitt hadde vært veldig bra for meg. Og da jeg har vært så mye alene så er jeg egentlig desperat for å få slutt på ensomheten. Har brukt lang tid på å finne henne som er kjæresten "min" altså det kjæreste som finnes. Jeg har hatt kjæreste men hun var egentlig slem så derfor så er ikke vi sammen lenger. I hvertfall ikke det kjæreste jeg har / har hatt lenger. Og jeg følte meg skitten i mange år etter det ble slutt med henne jeg var sammen med og bodde med. Jeg ønsket jo selvfølgelig å finne ei som jeg kunne leve med resten av livet mitt. Men samma det... Jeg vil bare ha en kjæreste!!! og jeg veit ikke hvor lenge jeg holder ut lenger for jeg har gått igjennom mange grenser og vært veldig tålmodig og jeg føler at jeg mister meg selv av å være så mye alene og ensom. Dere tenker sikkert at jeg burde få meg venner osv.. Jeg vet det. Men jeg er ikke intresert i å skaffe fler venner. Jeg har nok med de jeg har. Som sagt.. Det er kun det å få meg en å dele livet med som jeg ønsker mest av alt i hele mitt liv og det ønske har jeg gått med i mange mange år. Er nok ikke den eneste med det ønske men jeg tror det er viktigere for meg enn mange andre. Håper noen forstår meg som kan gi meg et eller flere seriøse svar og innspill som kommer til nytte. Blir uansett glad for alle som svarer! Det er veldig forskjellig hva folk legger i begrepet "venner", og det er jo begrenset hvor mange nære venner en kan ha da vennskap ofte forutsetter at en bidrar noe. Det er jo ikke et poeng å ha så mange venner som mulig, selv om det kan virke slik på amerikanske TV-serier, heller meningsfulle forhold til de vennene en har. Det er jo vanlig at det er slik at når en finner seg en kjæreste så kommer vennene litt i bakgrunnen, kanskje ikke i tankene, men at en har mindre tid til å være sammen med dem fordi en heller vil være med kjæresten, særlig i begynnelsen av forholdet. Du må nok regne med å føle deg ensom av og til selv om du har kjæreste, når hun f.eks er på reise eller sammen med sine venner/familie, men det er du vel klar over. (Jeg føler meg lett mer ensom når jeg savner noen enn når jeg bare er alene uten å savne noen.) Men, et men; Om du merker en økende tendens til å ville isolere deg over tid kan det være et faresignal, da noen psykiske lidelser begynner med at folk isolerer seg. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå