TomWhittaker Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ser ikkje ut til at mykje har forandra seg frå fjoråret. Gode offensivt, dårlege og ukonsentrerte defensivt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Så bare de siste 15 min. Forsvaret ser ikke helt bra ut. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Og der var årets første "trofé" i boks. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Skal vi igjen belage oss på en ny sesong med ørten baklengsmål da? Forsvaret på spesielt 3-2-målet var horribelt. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) En tildels god kamp av oss, men seieren har en bismak. Virker som vi har vunnet kampe allerede, og får et voldsomt press i mot. Unødvendig spennende mot slutten, da forsvaret roter noe voldsomt mot slutten. Endret 1. august 2010 av Liquidkey Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hvordan har Chamakh gjort det? Så målet hans mot Milan på tv2sporten her om dagen, men foruten det, rent spillemessig - hvordan har han spella? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Ganske bra, syntes jeg. Han er god til å holde på ballen på topp og jobber bra. Jeg er sykt spent på å se hvordan han klarer seg i PL. Endret 1. august 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Chamakh ser ut til å være akkurat den type spiss vi har manglet en tid nå. Han var en av våre aller beste spillere i Emirates Cup. Stor arbeidskapasitet, beveger seg hele tiden smart som oppspillspunkt, holder bra på ballen og målet viste prov om en kald avslutter. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Her løfter vi Emirates-troféet Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hvordan har Chamakh gjort det? Så målet hans mot Milan på tv2sporten her om dagen, men foruten det, rent spillemessig - hvordan har han spella? Chamakh vs AC Milan: http://www.youtube.com/watch?v=EVj9WuK3VEY Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Hvordan har Chamakh gjort det? Så målet hans mot Milan på tv2sporten her om dagen, men foruten det, rent spillemessig - hvordan har han spella? Chamakh vs AC Milan: http://www.youtube.com/watch?v=EVj9WuK3VEY Kongevideo! Har stor tro på Chamakh. Mange fine kombinasjoner mellom han og Arshavin i denne videoen, og ellers høy kvalitet på det meste han gjør. Spennende! Endret 3. august 2010 av Liquidkey Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Liker det jeg ser av den videoen veldig godt. Et oppspillspunkt med mange strenger å spille på. Han kan møte og stikke i bakrom, en veldig fin kvalitet å ha som gjør at stopperne får en vanskelig jobb. Han er også god med ballen i beina, kan vende bort en spiller og skape overtall på egenhånd. I tillegg har han en stor arbeidskapasitet. Det som gjenstår å se er om han får plass på laget, og i den posisjonen han ønsker. Det er ingen tvil om at Chamakh er en midtspiss, og har sin forse der. Men van Persie står ganske sikkert foran i køen, og Robin vil bli i klubben i mange år og holde høyt nivå. Hvis Chamakh fortsetter å imponere hadde det vært interessant å sett hvordan de to hadde spilt sammen i midten. Song Fabregas - Nasri Arshavin Chamakh - van Persie Ser ut som krutt for meg. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Fantastisk bra kamp av Chamakh. Håper og tror han blir en hit i årets PL. Edit: Hegland, det laget ser rått ut! Endret 4. august 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg vil at vi skal holde oss til 4-3-3, iallefall som basis for formasjonen. jeg liker 3 mann på midten, da vi har et fantastisk overtak der. Så feks det i begge kampene mot Chelsea. (Vi var bare mye dårligere framme og bak.) Og om vi beholder Cesc så kommer vi nok til å kjøre samme formasjon, da dette frigir han til å gjøre hva han vil, noe som ifjor resulterte i hans beste sesong hittil. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå