Gjest medlem-140898 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Fartsfull og spennede kamp. Alt i alt så var 1-1 et retferdig resultat. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Fartsfull og spennede kamp. Alt i alt så var 1-1 et retferdig resultat. Nuvel. Resultatet betyr ikke all verden, men Arsenal var det beste laget og hadde plenty med sjanser til å avgjøre kampen. At Randall ikke scorer er direkte latterlig, og nok et tegn på at han neppe vil fortsette i klubben lenge. Jeg er svært fornøyd med kampen, minus det lille, ekle flashbacket til fjorårssesongen med slett keeperspill og baklengsmål på dødball. Problemet er i dine hender Wenger, dette kan løses så lett. Ny keeper på Ashburton!! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Fabianski bør ha stått sin siste kamp som førstevalg, han duger ikke og kommer aldri til å gjøre det. Men det er ingen vits i å kutte strupen og blø ihjel etter dette, Benbjo. Vi slipper inn et billig mål etter å ha rævkjørt Milan i lange perioder. Nasri ser glimrende ut, nyervervelsene har innfridd og Cesc, Robin, Bendtner, Denilson, Song, Diaby er ikke med engang. Jo, men vi skal kunne drepe kampen før 1-1 i det hele tatt kommer. Det har vært et problem lenge og grunnene til at vi tapte mot Wigan og BB i slutten av forrige sesong. Vi klarer rett og slett ikke sette spikeren i kista. Bendtner og Denilson er sannsynligvis ikke førstevalg, men vi savner Cesc og Robin. Milan stilte også med en del jalla spillere. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Vi burde helt klart satt både 2 og 3 før Milan fikk sitt mål, og måten målet i mot kom på var en måte jeg håpte vi skulle se mindre av denne sesongen. Fabianski har vel vist lenge før i dag at han ikke duger, og Randall kan vel snart finne seg en ny arbeidsgiver. Er uansett ikke så pessimist som andre her, og synes i det store og hele vi virker godt forberedt på en ny sesong. Ny keeper og en hodesterk forvarer inn før seriestart og dette kan bli veldig bra Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Wenger sa at Almunia kommer til å spille imorra. Så vi tok feil, da vi alle trodde at han kommer til å forlate oss Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Fikk ikke sett kampen igår grunnet visse tekniske problemer i levra, men regner med at jeg ser dagens kamp. Finnes det ingen lovlige måter å se kampen på eller? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Fikk ikke sett kampen igår grunnet visse tekniske problemer i levra, men regner med at jeg ser dagens kamp. Finnes det ingen lovlige måter å se kampen på eller? Jo, registrere deg på Bet365 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Får ikke sett kampen i dag, så jeg forventer full referat + player ratings av samtlige her inne. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hvordan er kvaliteten på bet365 sine streams? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Er det mulig å registrere seg der uten å måtte betale innskudd/forpliktelser for å måtte spille eller noe`? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Ja. Kvaliteten er bra men du kan ikke ta fullscreen, så vidt eg vet. Endret 1. august 2010 av Kleivert Lenke til kommentar
wûst Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Da er jeg registrert, kvaliteten var bra den, men vinduet var ganske lite. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Pass på at du ser den her http://www.bet365.com/extra/en/streaming/live-sport/ og ikke i det lille frimerket Endret 1. august 2010 av Kleivert Lenke til kommentar
wûst Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Herregud så pinlig at Almunia får lov til å sprade rundt der med kapteinsbindet. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Nice Vela. Fyfaen se så smidig Wilshere er. Kleivert; Takk. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 2:30 og første goal! Veldig fin kombinasjon fra Wilshere - Walcott - Vela. Herlig spillemål. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Haha, snek meg hjem fra jobb en time for tidlig, og rakk akkurat å se Velas mål. Nydelig! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Milan og Lyon spilte uavgjort, noe som betyr at vi vinner hele turneringen om vi slår Celtic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå