Gå til innhold

Emirates Cup 2010

Gjest medlem-140898

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter det vi har sett av Chamakh sålangt er det en synd hvis vi ikke bruker han som midtspiss. Det samme kan dog sies om van Persie. Hadde ikke hatt noe imot å prøvd denne når vi er fully fit:

Song

Fabregas - Nasri

Arshavin

Chamakh - van Persie

Virker sterkere for meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Frimpy ut, Djourou inn. Spiller han defensiv midtbane da? Er det ikke stopper-posisjonen han bør spille seg i form i? Hvordan spilte Frimpong forøvrig?

Syns vi spiller veldig bra, ut i fra det lille jeg har sett. Dog har Milan en del random spillere, men vi stiller ikke akkurat med beste line-up heller.

Hahaha, Vela har det gøy med Milan-forsvaret.

Lenke til kommentar

Ufattelig ræva forsvarsspill igjen. Fabianski søppler det til igjen. Ubrukelig. Det er preseason med de samme feilene igjen og igjen gjør det ikke akkurat lett å være optimistisk mtp medaljer/trofeer i år. Taktikken "Score mer enn vi slipper inn" blir vel gjeldende i år også tenker jeg.

Lenke til kommentar

Fabianski bør ha stått sin siste kamp som førstevalg, han duger ikke og kommer aldri til å gjøre det. Men det er ingen vits i å kutte strupen og blø ihjel etter dette, Benbjo. Vi slipper inn et billig mål etter å ha rævkjørt Milan i lange perioder. Nasri ser glimrende ut, nyervervelsene har innfridd og Cesc, Robin, Bendtner, Denilson, Song, Diaby er ikke med engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...