hbrn Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Som tittelen sier skal jeg sette sammen en budget PC. Har forøvrig allerede et Gainward 460GTX 1GB liggendes som skal brukes. Har allerede satt sammen dette forslaget. Gigabyte GA-MA785GT-UD3H AMD Athlon II X4 620 Corsair XMS3 DDR3-1600 CL9 4 GB (2x2 GB) Vil 1,65v RAM fungere på dette kortet selv om Gigabyte sin hjemmeside sier "4 x 1.5V DDR3 DIMM sockets supporting up to 16 GB of system memory"? Er skjermkortet overkill i forhold til det jeg har satt opp? Vil jeg få til en helt grei overklokk med denne kombinasjonen? Og, vil min 520W strømforsyning være nok? Edit: Skal forøvrig brukes til gaming (Bioshock 2, Mass Effect 2, StarCraft 2) på en skjerm som maks klarer 1650 x 1080. Takk for innspill og svar! Endret 30. juli 2010 av Akadaver Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det er flere minne sett med 1,65v listet på Corsairs kompabilitetsliste så det tror jeg ikke skal være noe problem. Nå finner jeg ikke det settet du har valgt på den lista og det kan kanskje være greit å velge ett sett som er testet av Corsair, spesielt hvis du skal overklokke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå