Gå til innhold

Tiger Woods serien - Multiplayer funksjon?

Anbefalte innlegg

Husker jeg og noen kamerater var helt oppslukt i Tiger Woods'05 til Gamecube, da man kunne spille multiplayer på career. Fikk Tiger Woods'09 her forleden dag. Til min store store skuffelse hadde EA SPORTS valgt å fjerne multiplayer funksjonen.. (med unntak av idiotiske stroke play og andre mini-games..)

Noen som vet om hvilke andre årganger i Tiger Woods serien som har multiplayer funksjon, der man kan spille career mode sammen? Altså full-skala, ikke bare mini-games.

På forhånd stor takk for hjelpen!

Endret av Resolver2009
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå går drømmen i oppfyllelse for alle ekte golfere. Bli med Tiger Woods på Twenty Ten-banen ved Celtic Manor Resort og vis hvem som er best i Ryder Cup Challenge!

Akkurat som i virkelighetens Ryder Cup kan du spille som det amerikanske eller europeiske laget i 12 mot 12-scenarier via Xbox LIVE. Du kan prøve et stort utvalg konkurranser, inkludert foursome, fourballs og singles. Når du spiller offline, kan du også bytte mellom ulike spillere og passe på at hele laget ditt vinner.

edit: altså tw11

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

Nå går drømmen i oppfyllelse for alle ekte golfere. Bli med Tiger Woods på Twenty Ten-banen ved Celtic Manor Resort og vis hvem som er best i Ryder Cup Challenge!

Akkurat som i virkelighetens Ryder Cup kan du spille som det amerikanske eller europeiske laget i 12 mot 12-scenarier via Xbox LIVE. Du kan prøve et stort utvalg konkurranser, inkludert foursome, fourballs og singles. Når du spiller offline, kan du også bytte mellom ulike spillere og passe på at hele laget ditt vinner.

edit: altså tw11

Takk for svar. Det jeg ettersøker er den offline-career option'en man hadde i Tiger Woods'05. Finnes den i TW11, eventuelt andre versjoner av TW-serien?

Lenke til kommentar

Jeg har både TW9 og 11, og jeg anbefaler at du holder deg til nr 9. Den er langt bedre en nr 11 på mange måter. Nr 11 har en enorm rekke modes, men de aller fleste er kjedelige saker. Det blir som å slenge inn en dårlig paintballgreie i skateboard-spill og skryte av at det har mange modus. I tillegg er det over tyve moder, men bare tre eller fire støtter singleplayer. Resten er multiplayer på nettet.

Ryder Cup i nr 11 er grei nok, men tror ikke det var offline multiplayer.

Lenke til kommentar

Jeg har både TW9 og 11, og jeg anbefaler at du holder deg til nr 9. Den er langt bedre en nr 11 på mange måter. Nr 11 har en enorm rekke modes, men de aller fleste er kjedelige saker. Det blir som å slenge inn en dårlig paintballgreie i skateboard-spill og skryte av at det har mange modus. I tillegg er det over tyve moder, men bare tre eller fire støtter singleplayer. Resten er multiplayer på nettet.

Ryder Cup i nr 11 er grei nok, men tror ikke det var offline multiplayer.

Takk for anbefalingen Vikingkylling. Setter pris på det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...