Gå til innhold

Hva er de beste CO-OP spillene til XBOX360?

Anbefalte innlegg

Gir 2 tomler opp på Borderlands. Har dette spillet med alle Addons. Det som er mest genialt med spillet er vel utvalget av våpnene ((87 Bazillions(Hva faen?)) ^^ Har en kompis som jeg pleier å spille coop med. Artig!

Borderlands får du vel for en 120 - 180 kroner (se link):

http://www.thehut.com/games/platforms/xbox-360/borderlands/10048147.html

;)

Fungerer COOP kun online eller også på samme skjerm?

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gir 2 tomler opp på Borderlands. Har dette spillet med alle Addons. Det som er mest genialt med spillet er vel utvalget av våpnene ((87 Bazillions(Hva faen?)) ^^ Har en kompis som jeg pleier å spille coop med. Artig!

Borderlands får du vel for en 120 - 180 kroner (se link):

http://www.thehut.com/games/platforms/xbox-360/borderlands/10048147.html

;)

Fungerer COOP kun online eller også på samme skjerm?

2player på samme skjerm.

Lenke til kommentar

Borderlands er det beste co-op spillet jeg noen gang har spilt. 2 player splitscreen co-op. Over 200.000 forskjellige våpen :p Med blanding av forskjellige type oppdrag og sideoppdrag og bosser. Det er bare helt fantastisk. Og ja jeg vet at noen av dere der ute ikke liker borderlands. Men skal du ha et co-op spill, må det bare bli borderlands. Ellers vil jeg vel også anbefale Left 4 Dead 2.

Lenke til kommentar

Ser at Saints Row 2 har såkalt SYSTEM LINK campaign coop. Hva innebærer dette? At man kan koble sammen to xbox360'er med to forskjellige tv'er og så spille campaign sammen?

ja

Takker 530XD :)

Har just runna Kane & Lynch 2, og må si det var veldig bra i coop. Noe kort, men bra.

Tar ta 4-5 timer. Se i signatur for video.

Har sett trailer'en ser jævlig nice ut!

Borderlands er det beste co-op spillet jeg noen gang har spilt. 2 player splitscreen co-op. Over 200.000 forskjellige våpen :p Med blanding av forskjellige type oppdrag og sideoppdrag og bosser. Det er bare helt fantastisk. Og ja jeg vet at noen av dere der ute ikke liker borderlands. Men skal du ha et co-op spill, må det bare bli borderlands. Ellers vil jeg vel også anbefale Left 4 Dead 2.

Fantastisk! Kjøpte det igår! Skal endelig få testet det skikkelig imorgen. Gleder meg! :D

Lenke til kommentar

I går satt jeg og en kompis i sofaen og spilte coop på det nye arcadespillet Lara Croft: Guardian of Light.

Helt fantastisk spill til coop, jeg tror faktisk det er et av de beste coop spillene jeg noengang har spilt. Det er i bunn og grunn et isometrisk dual-stick shooter spill. (Dvs du ser ovenifra og ned, og bruker stikkene til å strafe og peke våpen)

Det har veldig den Tomb Raider og Uncharted følelsen ved seg, og det er kjempebra variasjon mellom gåteløsing og kanonbra action.

Det som gjør dette så fantastisk til coop er at man spiller to forskjellige karakterer med egne abilities som man må hele tiden bruke for å samarbeide i gåteløsing.

Anbefales på det aller sterkeste! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...