Resolver2009 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Heisann! Tenkte jeg skulle invitere i et par nye spill og lurte dermed på hva som er de beste CO-OP spillene til XBOX360? Liker spesielt sportspill og actionspill (typ THE WARRIORS, der man kan spille career/fri mode med 2player helt uten begrensninger) På forhånd takk for svar! 1 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg synes at Gears Of War 2 er ganske gøy å spille co-op på :-) Lenke til kommentar
Resolver2009 Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg synes at Gears Of War 2 er ganske gøy å spille co-op på :-) Takk for input! Notert! "Where the natural shame gland is supposed to be... I have a second awesomeness gland" B. Stinson Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 rainbow six las vegas serien. uten tvil en bedre skyter en call of duty f.eks Bare en sånn liten sak som å kunne gjemme seg bak noe er jo helt suverent. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Army of Two (det første er best, synes jeg), Gears of War, Rainbow Six (alle i serien egentlig), Crackdown og Halo er de spillene jeg har hatt det morsomst med i co-op Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Left 4 dead + Oppfølger Artig lite spill som man kan spille igjennom mange ganger med variasjoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 south park spillet er bra. det kan spilles alene eller som co op. det er et tower defense spill. Lenke til kommentar
Resolver2009 Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Left 4 dead + Oppfølger Artig lite spill som man kan spille igjennom mange ganger med variasjoner. Har hørt det Hvadankan! Skal skaffe meg det tenker jeg! Fant en sjekk liste kalt "Best Xbox360 coop games" på amazon.com; http://www.amazon.com/Best-Xbox-360-Coop-Games/lm/R222RW0V13M8VH" L4D I og II liggerpå henholdsvis tredje og andre plass. Hva med borderlands, noen som har prøvd det? Eventuelt Castle Crashers? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 vel, borderlands er et tegneseriespill så du må være meget interessert for å kunne like det. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Halo 3, splinter cell conviction, call om duty modern warfare 2, lost planet 2 (bedre enn army of pooh ihvertfall). Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Slenger meg på denne da jeg venter xbox i posten Disse COOP spillene dere nevner kan vell spilles på samme konsoll? Det var nemlig en av grunnene til at jeg kjøpte 360, er dritt lei at Windows krever 2 pcer ... Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) ja selvsagt! I hele tatt er xbox 360 en mye bedre maskin i forhold til ps3 med tanke på coopspill.. Skytespillene til ps3 er så og si alle enspillerspill. Er jo coop i Resistance 2, men det sugde balle (spillet også forøvrig). Ellers kommer jo Halo reach ut i september som blir knall. Senere i år kommer Medal of honour, Call of duty black ops. Tidlig neste år kommer Crysis 2 (utsatt til 2011) og Gears of war 3. Alle disse (litt usikker på crysis 2) har offline og online coopmuligheter! Blir en morsom høst Endret 5. august 2010 av husgutt Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 ja selvsagt! I hele tatt er xbox 360 en mye bedre maskin i forhold til ps3 med tanke på coopspill.. Skytespillene til ps3 er så og si alle enspillerspill. Er jo coop i Resistance 2, men det sugde balle (spillet også forøvrig) Ja har PS3 også, men som du sier er det jo nesten ikke noen COOP spill til den konsollen! Her fant jeg en fin liste over COOP spill til 360 btw Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 jeg glemte å nevne Halo odst! Og Borderlands er knallgøy om du takler den grafiske stilen Lenke til kommentar
Resolver2009 Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 ja selvsagt! I hele tatt er xbox 360 en mye bedre maskin i forhold til ps3 med tanke på coopspill.. Skytespillene til ps3 er så og si alle enspillerspill. Er jo coop i Resistance 2, men det sugde balle (spillet også forøvrig). Ellers kommer jo Halo reach ut i september som blir knall. Senere i år kommer Medal of honour, Call of duty black ops. Tidlig neste år kommer Crysis 2 (utsatt til 2011) og Gears of war 3. Alle disse (litt usikker på crysis 2) har offline og online coopmuligheter! Blir en morsom høst Fantastisk! Takk for mange flotte svar/anbefalinger. Gleder meg villt til Call of Duty: Black Ops Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 glemte helt å nevne halo 3. uansett så kan man ikke spille gjennom campaign med andre. på online delen finnes det ikke split screen, men man kan spille spec ops. noen av spec ops oppdragene krever 2 spillere. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Transformers: War for Cybertron har konge co-op med opp til tre stk, men aner ikke om det er offline. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 BORDERLANDS!!!!!!!!!!!! og rainbow six vegas 1 og 2 Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Gir 2 tomler opp på Borderlands. Har dette spillet med alle Addons. Det som er mest genialt med spillet er vel utvalget av våpnene ((87 Bazillions(Hva faen?)) ^^ Har en kompis som jeg pleier å spille coop med. Artig! Borderlands får du vel for en 120 - 180 kroner (se link): http://www.thehut.com/games/platforms/xbox-360/borderlands/10048147.html Endret 6. august 2010 av Hvadankan Lenke til kommentar
Resolver2009 Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Gir 2 tomler opp på Borderlands. Har dette spillet med alle Addons. Det som er mest genialt med spillet er vel utvalget av våpnene ((87 Bazillions(Hva faen?)) ^^ Har en kompis som jeg pleier å spille coop med. Artig! Borderlands får du vel for en 120 - 180 kroner (se link): http://www.thehut.com/games/platforms/xbox-360/borderlands/10048147.html Kongelig! Hjertelig takk for alle gode svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå