Caddy Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Min perfekte telefon har: Android Keypad (Ikke QWERTY) Touchskjerm UTEN kamera WLAN Minnekortplass Kjapp God batterilevetid Sikla på Limugon S1 som var nær nok til ønskelista, men finnes det alternativer? Jeg vet jeg ikke kan få både i pose og i sekk, men er verdt et forsøk... Telefonen skal erstatte en HTC Hero, som har gått i veggen et par ganger... Edit: La til et punkt eller 2. Endret 30. juli 2010 av Caddy Lenke til kommentar
Minus Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) For nysgjerrigshetens skyld lurer jeg på hvorfor du ikke ønsker kamera. Endret 2. august 2010 av Minus Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Er det ikke bare å la vær og bruke kameraet? Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Min perfekte telefon har: Android (...) UTEN kamera (...) Nei, jeg tror ikke det er så mange som kan skilte med det. Endret 2. august 2010 av espen88 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hva med en x10 mini pro? Den har kamera, men du kan vel bare ta en teipbit over og late som det ikke er der? 1 Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 For nysgjerrigshetens skyld lurer jeg på hvorfor du ikke ønsker kamera. Brukes ikke. Er det ikke bare å la vær og bruke kameraet? Kamera tar plass som kunne vært brukt til noe annet. Hva med en x10 mini pro? Den har kamera, men du kan vel bare ta en teipbit over og late som det ikke er der? Den var det QWRTY tastatur på... ? 123 tastatur med fysiske knapper å trykke på. Kjører MYE bil, og det er tryggere å trykke på tastene enn på en skjerm. (trenger ikke dobbeltsjekke hva jeg egentlig trykker på) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Kan vel likegodt si at din perfekte telefon ikke eksisterer, du må nok leve med kamera. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Såpass har jeg vel egentlig fått med meg. Men er det noe i nærheten? Gjerne no billi no da telefonen min ble stjålet i kveld og jeg bør ha en midlertidig til S1`en kommer ut.. Endret 3. august 2010 av Caddy Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 X10 Mini Pro har fysiske knapper, ja. Lenke til kommentar
Desire Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Korse seg! Heaven forbid om det skulle dukke opp en perfekt telefon. Halve moroa er jo jakten... Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Såpass har jeg vel egentlig fått med meg. Men er det noe i nærheten? Gjerne no billi no da telefonen min ble stjålet i kveld og jeg bør ha en midlertidig til S1`en kommer ut.. Da har jeg har den perfekte telefonen for deg. Samsung Galaxy Spica. Kan skaffes for under 1000 kroner. Den har: Android 2.1 ikke Keypad, men mange ulike knapper på fronten, inkl. piltaster. Pluss for haptic feedback på touch-tastatur. Touchskjerm 3,2" kapasitiv berøringsskjerm ikke UTEN kamera men et crappy 3,2 mpx uten blits. WLAN Minnekortplass Kjapp cpu på 800 mhz! God batterilevetid med 1500 mAh kapasitet. Nettopp kjøpt den og er kjempefornøyd. Endret 4. august 2010 av apegryn Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Tjah, fant den her fra Acer da: http://www.acer.com.sg/acer/product.do;jsessionid=650638C4D2E31D0EB5EE2EE2B50C7F57.public_a_14d?link=oln14e.redirect&changedAlts=&kcond48e.c2att101=68649&CRC=350147683 Denne kjører desverre windows mobile, men den har i det minste numerisk tastatur. Men slike telefoner med android tror (merk: tror) jeg ikke finnes i europa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå