Vakuum Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg sitter og leser i forumet og ser det er veldig mange som har problemer med dette kortet... Jeg hadde tenkt å kjøpe dette kortet selv men er ikke sååå sikker nå.. er det veldig mange som har det kortet som ikke har problemer? Og er det noen som vet om atinvidia vil lansere noen nye kort før september? Lenke til kommentar
IpDude Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Fungerer topp her, oc også bra (440380). Hva slags problemer har folk hatt. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Virker som det var fps drops det var mest snakk om.. Det vil vel tilsi at vsync er enten på ogeller at folk ikke får forca cs til å takle mer enn 60hz.. (må bruke sånn hz force program?) jaja.. Bare lurer om det er noen andre som har irriterende feil. Siden kortet er jo ikke akkuratt billig.. Burde jeg kjøpt det nå, eller ventet til ca august? Hva ville forskjellene vært da.. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Skal si deg det vakum at det er veldig lite misfornøyde folk i forhold til fornøyde folk, og det med at kortet ikek er bra i cs er bare noe tull. Jeg har kortet og likker på 100 fps elelr over i cs med full AA/AF og alt på max osv. Kortet er genialt, helt sinnsykt bra kvalitet og ytelse så bare gå for, du kommer ikke til å angre :wink: Lenke til kommentar
Talin Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Er de noen som har problemer med ulyd i viften på kortet?. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 ok.. Siste spm er da.. bør jeg bestille kortet nå eller vente til f.eks september med et nyeresamme kort billigere? har penger nå.. men tenkte å kanskje kjøpe nytt system da.. har 1,4ghz xp, 512mb ddr nå.. burde holde litt til.. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Ja.. Burde kanskje vente... åssen grafikkort har du nå? Og hvor mange 1000-lapper har du? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Alså de pengene du sparer vil kankje være dert når du har hatt kortet en stund for dette kortet er bare rått og tror nok at ditt system takler det bra. Det billigste jeg har sett det hittil er 3900 kr..det er 300 kr billigere på 2 mnd.....så du sarer kankje noen hundrelapper, men ejg synest uhvertfal det er verdt det mht at du kan kose deg med kortet en god stund....spesielt nå i sommer :wink: Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Og er det noen som vet om atinvidia vil lansere noen nye kort før september? De vil nok komme med nye kort i løpet av året, men før september er usikkert. Du må jo velge da om du vil vente på R420loki, NV40, eller kjøpe deg et kort nå Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 pga fin sommerjobb har jeg ok med penger... Funnet ut at jeg tror jeg skal kjøpe det kortet nå.. pga det er så lang tid til neste generasjons kortet kommer... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 jeg har bestilt det (9800pro) men har enda ikkje fått det så jeg lurte på om det produserer mye varme og bråker mye (har stille MEN inefektiv strømforsyning og dårlig luftstrøm inni kabinetet så tror dere at det kan bli et problem??) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 pga fin sommerjobb har jeg ok med penger...Funnet ut at jeg tror jeg skal kjøpe det kortet nå.. pga det er så lang tid til neste generasjons kortet kommer... Bra valg, det er et kjempekort, tror nok ikke du vil bli skuffet :wink: Gratulerer Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Sitter her og grubler litt.. sapphire 9700 pro 128mb koster jo 1000 kr mindre.. MEN.. hvor stor forskjell er det på kortene? Ser 9800 har openGL 2.0.. og noe annet smått.. Er forbedringen verdt de 1000 kronene, eller har noen gode grunner for at jeg burde velge 9700? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 tja, verdt pengene kommer vel an på person til person, jeg vil absolutt anbefale et 9800 kort hvis du tenker på å kjøre mye antialiasing i spillene, ellers er vel 9700 et like godt vlag Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg er av den typen som liker AA =) Da blir det vel 9800 pro.. ps: Noen som vet om et sted i oslo som har kortet på lager? Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Vakuum: Nei... men det tok meg 3 dager fra jeg bestillte kortet fra mpx.no til jeg hadde det, raskt nokk for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå