Gå til innhold

Sapphire Radeon 9800PRO

Vakuum

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og leser i forumet og ser det er veldig mange som har problemer med dette kortet...

Jeg hadde tenkt å kjøpe dette kortet selv men er ikke sååå sikker nå..

er det veldig mange som har det kortet som ikke har problemer?

Og er det noen som vet om atinvidia vil lansere noen nye kort før september?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som det var fps drops det var mest snakk om..

Det vil vel tilsi at vsync er enten på ogeller at folk ikke får forca cs til å takle mer enn 60hz.. (må bruke sånn hz force program?)

jaja..

Bare lurer om det er noen andre som har irriterende feil.

Siden kortet er jo ikke akkuratt billig..

Burde jeg kjøpt det nå, eller ventet til ca august?

Hva ville forskjellene vært da..

Lenke til kommentar

Skal si deg det vakum at det er veldig lite misfornøyde folk i forhold til fornøyde folk, og det med at kortet ikek er bra i cs er bare noe tull. Jeg har kortet og likker på 100 fps elelr over i cs med full AA/AF og alt på max osv.

Kortet er genialt, helt sinnsykt bra kvalitet og ytelse så bare gå for, du kommer ikke til å angre :wink:

Lenke til kommentar

ok..

Siste spm er da.. bør jeg bestille kortet nå eller vente til f.eks september med et nyeresamme kort billigere?

har penger nå.. men tenkte å kanskje kjøpe nytt system da..

har 1,4ghz xp, 512mb ddr nå.. burde holde litt til..

Lenke til kommentar

Alså de pengene du sparer vil kankje være dert når du har hatt kortet en stund for dette kortet er bare rått og tror nok at ditt system takler det bra.

Det billigste jeg har sett det hittil er 3900 kr..det er 300 kr billigere på 2 mnd.....så du sarer kankje noen hundrelapper, men ejg synest uhvertfal det er verdt det mht at du kan kose deg med kortet en god stund....spesielt nå i sommer :wink:

Lenke til kommentar

jeg har bestilt det (9800pro) men har enda ikkje fått det så jeg lurte på om det produserer mye varme og bråker mye (har stille MEN inefektiv strømforsyning og dårlig luftstrøm inni kabinetet så tror dere at det kan bli et problem??)

Lenke til kommentar

Sitter her og grubler litt..

sapphire 9700 pro 128mb koster jo 1000 kr mindre..

MEN.. hvor stor forskjell er det på kortene?

Ser 9800 har openGL 2.0.. og noe annet smått..

Er forbedringen verdt de 1000 kronene, eller har noen gode grunner for at jeg burde velge 9700?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...