Gå til innhold

Sette sammen vannkjøling fra Aquatuning

Anbefalte innlegg

Hei hei

Har prøv å sette sammen komponenter jeg skulle mene passer sammen og som virker å være bra men uten at det vil tømme lønnskonto`n helt.. Fint om noen som har mere kompetanse enn meg kunne se over om dette virker greit :)

Evt komme med endringer / forbedringer om det er noe her som er helt på jordet..

Link til lagret handlevogn hos aguatuning : http://www.aquatuning.de/shopping_cart.php/bkey/d0addc02abdc360253fcfd3affe97385

Trenger sikkert ikke så stor radiator.. Skal inn i Lian Li Pc-A70 kabinett med topplate som har plass til 3 vifter. Tenkte at det smarteste da er å gå for 3 vifter og radiator, da er det jo muligheter for å utvide senere for kjøling av gpu / hk :)

På forhånd takk for hjelpa :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde kanskje den blokka jeg fant var et lite kupp siden det var nesten halv pris på den, men så feil kunne man vel ta.. Ang viftestyring tenkte jeg å kjøpe http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=107570 som skulle se ut til å gli rett inn i kabinettet :) Det skulle vel være greit ? Tykkere slange ? For å "flytte" mere vann det da ? Kan jo virke fornuftig. Og kjølevæske så jeg for meg at var like greit å ta med på ei bestilling fra en butikk her hjemme.. For ikke å dra opp vekta og fraktkostnadene for mye på det som kommer fra det store utland ;)

Endret av torvald-tåke
Lenke til kommentar

Det er noe feil her. Han bestilte først et sett med 5/16" slange og nipler, Så gikk wikipedersen inn å la inn 3/8" slange, enig der, men niplene er for 1/2" slange og 3/8 rørgjenger. Tror du glippa litt der....

Håper ikke du har bestilt enda.

Selv holder jeg meg bare til Barbed fittings. Er mere smidige og lettere å få tette med en strips rundt har jeg enda til gode å ha lekkasjer. Selv etter lang tids bruk hvor slangen har begyndt å bli hard.

Endret av randknu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...