Nilsen Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Chieftec er virkelig tilbake, og fornyer store deler av sortimentet. Les mer Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ryker Corsairen min nå, så er denne en helt klar kandidat. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 jeg holder meg nok fremdeles til corsair jeg da, har 2 selv og montert sikkert 5-6 stk i andre maskiner de siste åra og alle funker 100% enda. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 I seg selv er dette godt, for det er da grenser for hvor eventuelt dårlig kvaliteten kan være. Må inrømme - leste kun konklusjonen, men denne setningen gir meg absolutt ingen mening. Hva er det artikkelforfatter ønsker å formidle her? Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hvordan kan denne omtales som en het potet og allikevel få anbefalt-stempel? Ting man omtaler som hete poteter er gjerne ting som man helst ikke vil ha, eller som man vil kvitte seg med så fort som mulig. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Lurer på hvordan denne er. Har bestilt en nå, komplett har den til halv pris Endret 6. november 2010 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå