TBJ Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Race Driver lagger uansett oppløsning. Hva kan være feilen? Bruker catalyst 3,4 driver. Skjemkort: Club 3D Radeon 9800Pro CPU: AMD 2500+ Barton Hovedkort: Chaintech NJF7 OS: XP Minne: 512MB DDR400 Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Kortet og maskinevaren skal kunne takle alt og det meste i dag, så det må være noe software feil eller rett og slett noe feil på kortet. Er de andre spill eller bare det race spillet som lagger? Kan spillet være defekt? Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Har prøvd kortet på collin 3 og big mutha truckers uten noen problem. Spillet fungerte fint med Geforce 2 Ti (samt også hos 2 kamerater), så det er heller ingenting galt med spillet. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 kan det ha noe med instillingene på spillet å gjøre...eller kortet....kompabilitetsproblemer?....om kortet virker på de andre spillene så tyder det på at der er noe komplikasjoner med Racer spillet den ikke tar skikkelig :-/ Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Er det noen andre som får Race Driver til å flyte fint med dette kortet? Lenke til kommentar
mr x Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Er det noen andre som får Race Driver til å flyte fint med dette kortet? har du vært på codemasters.com og laster ned patchen til spillet ? har et ti-kort,men fikk problemer med spillet før jeg innstalerte patchen. jeg måtte også stille ned detaljene på spillet,men det tror jeg ikke du trenger med det kortet du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå