exebeo Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 har en nye http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10430 bare med den beste prossesoren og intel ssd 80gb og antec big tower. har prøvt alle mulige tilkoblingsmuligheter, er det noen som har et forslag til ke eg kan gjøre for å fiksa dette? eller ke som er gale? har prøvt skjermen ( samsung xl 2370) på en annen pc den fungerte fint då, så det er ikkje skjermen. setter pris på forslag Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Kanskje grafikkortet er dødt. Lenke til kommentar
exebeo Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 vifta fungerer fint så trur ikkje det, håpte det var en annen løsning en at noe var defekt, sån eg slipper og senda den inn altså viftene til skjermkortene Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Har du prøvd å koble til det integrerte skjermkortet? Prøv det, uten skjerm- kortet koblet til HK Endret 30. juli 2010 av FlinkeFreddy Lenke til kommentar
aUrrang Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Prøv å ta ut et og en ram-brikke. Har hatt dette problemet før, og da virket det faktisk å ta ut en ram-brikke, starte opp pcen, skru den av igjen etter windows boot og putte brikken tilbake ^^ Lenke til kommentar
exebeo Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 tusen takk!!! :) det funka etter eg tok ut i ram brikka Lenke til kommentar
exebeo Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 det funka ikkje når eg tok inn ram brikka igjen. noen forslag? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 det funka ikkje når eg tok inn ram brikka igjen. noen forslag? Send rambrikken tilbake, den er nok defekt. Du kan jo kjekke først at de har samme hastighet i bios. Lenke til kommentar
exebeo Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 prøvte med kun den andra, fikk ikkje skjermbilde då. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå