Gå til innhold

Beste Iphone4 abonnement

Anbefalte innlegg

På tanke av fri bruk på internett, 500-700 sms'er og ringetid på rundt 300 ringeminutter, så lurer jeg på hvilket abonnement som passer best mitt forbuk for Iphone?

Jeg har sjekket telepriser.no og regnet mitt forbuk, og da blir månedsprisene 800-1000kr, dette blir lit for mye, da jeg tenker på mer under 500kr.

Er dette for urealistisk, eller trur dere at det kommer flere abonnementer om ikke så lenge som passer bedre for et "Iphone-forbruk" ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På tanke av fri bruk på internett, 500-700 sms'er og ringetid på rundt 300 ringeminutter, så lurer jeg på hvilket abonnement som passer best mitt forbuk for Iphone?

Jeg har sjekket telepriser.no og regnet mitt forbuk, og da blir månedsprisene 800-1000kr, dette blir lit for mye, da jeg tenker på mer under 500kr.

Er dette for urealistisk, eller trur dere at det kommer flere abonnementer om ikke så lenge som passer bedre for et "Iphone-forbruk" ?

Telepriser tar ikke med "data-pakker" som de fleste operatørene tilbyr.

Ludomobil Vinner, eller Ludomobil blå har begge datapakker med 1GB til 169,- mnden.

Chess Itouch er også et alternativ, eller onecall med datapakke på 500mb. Det er sikkert flere alternativer, aner ikke hva som er best, men du finner mer info på tillegstjenester hos de fleste operatører.

Lenke til kommentar

Talkmore Fastpris Mini gir deg 500 minutt ringetid, 1150 SMS'er og Fri bruk av data (strupes til 128kb/s etter 5GB) for kr 538 pr mnd (om du legger til pakkene Fastpris SMS og Fastpris Data). Om du har mange i ringekretsen som benytter Talkmore så blir det muligens billigere med abonnementet Talkmore Link, siden du da ringer gratis til andre Talkmore-abonnenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...