MaiztRo Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Hei, idag er releasen på iphone 4 i norge og jeg skal kjøpe meg en (dont hate) Og kjøper igjennom djuice ettersom jeg er fornøyd med det... De har 2 abonnementer på iphonen som er: Explore: (som jeg nå har på min iphone 3GS og er fornøyd med dette abonnementet men vil ha mer internett muligheter) Abonnement skreddersydd for bruk av Apple iPhone 500 MB inkludert hver måned Kun 149,- i månedspris etter avtaletid Månedspris 149,- Oppstart per samtale 0,89 Minuttpris 0,49 SMS 0,49 SMS djuice-kunder 0,- SMS andre 0,49 MMS 1,99 Papirfaktura/eFaktura 35,-/0,- Data inkludert hver mnd 500 MB Kundeservice per samtale 25,- Etableringsavgift 0,- Phone: Velg selv hvor mye du vil betale for mobil og i månedsavgift Ingen etableringsavgift SMS mellom djuice-kunder 0,- Månedspris 149,- Oppstart per samtale 0,89 Minuttpris 0,49 SMS 0,49 SMS djuice-kunder 0,- SMS andre 0,49 MMS 1,99 Papirfaktura/eFaktura 35,-/0,- Data inkludert hver mnd 500 MB Kundeservice per samtale 25,- Etableringsavgift 0,- Hvilket av disse gir meg best internettmuligheter når jeg ikke er på et trådløst nett lurer jeg rett og slett på? Eventuelt hva er det beste abonnementet til en som vil kunne bruke internett på iphonen når man vil... Sry for et litt spastik inlegg, håper noen kan svare Mvh: MaiztRo Endret 30. juli 2010 av MaiztRo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå