Aldursil Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hei Har sett litt på denne? Noen som vet noe om HTC planlegger en europeisk variant av denne? Legend er jo veldig lik, men likevel. Denne hadde for min del vært totalt optimal mht størrelse og vekt. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 er ikke dette basicly en wildfire? Lenke til kommentar
Aldursil Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 er ikke dette basicly en wildfire? Ja hadde wildfire bare hatt samme oppløsningen på skjermen som denne, så hadde den jo vært noe å satse på.......... Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Vil vekke liv i denne tråden igjen! Vet noen om denne vil bli tilgjengelig i Europa noen gang? Ser ut til at denne tlf passer perfekt for meg Lenke til kommentar
Aldursil Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Der kom den ja! Bare som HTC Gratia. Merkelig at ingen av disse mobilsidene har fått dette med seg enda..... HTC Gratia Endret 18. oktober 2010 av Aldursil Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Der kom den ja! Bare som HTC Gratia. Merkelig at ingen av disse mobilsidene har fått dette med seg enda..... HTC Gratia Hmm, bytte ut min X10 mini mon tro? er det samme CPU i Mini som i Gratia? Lenke til kommentar
hade154 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 HTC Aria: http://www.ludostore.no/wsp/microshop/frontend.cgi?func=catalog.show&func_id=30433&table=PRODUCT Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 HTC Aria: http://www.ludostore.no/wsp/microshop/frontend.cgi?func=catalog.show&func_id=30433&table=PRODUCT Kan nok lønne seg å vente på den Europeiske versjonen Gratia, Ludostore er ikke akkurat kjent for å være billige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå