desnake Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg skulle logge på mailen min for over 24 timer siden, da fikk jeg beskjed om att jeg var på "lockout" siden jeg hadde skrevet feil passord så mange ganger, dette skulle vare i 24 timer. Så nå ca 26 timer senere prøvde jeg og logge inn igjen fikk da igjen beskjed om att jeg hadde prøvd og logge inne for mange ganger med feil passord og var på ny lockout. Noen som har vært borti noe lignende og fikk ordna opp i dette? Har ganske mange viktige mail der så dette er ganske kjipt Vet noen eventuelt om en mail hos hotmail jeg kan skrive til for hjelp? har ikke funnet noen selv. MVH Desnake Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Høres ut som om noen prøver å gjette passordet ditt. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Låser de seriøst kontoene? Maken til idioti. Da kan man jo sperre tilgangen til hvem det skal være bare ved å skrive feil passord noen ganger. Trådstarter: om ikke annet kan du kanskje bruke en ekstern klient, hvis da ikke den funksjonen også er sperret. Gmail kan være aktuelt om du vil ha det via nettleseren. Lenke til kommentar
desnake Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Vet ikke helt hva som skjedde men kom inn igjen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå