Mørbradbiff Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Innholdet i denne tråden/posten er slettet av admin grunnet personvernlov. Det kan også tenkes at andre forhold i tråden kan/kunne være i konflikt med andre lover. Mvh Admin. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Vet ikke om jeg skal le eller gråte... Jeg har ingen kompetanse på området men hun er jo tilsynelatende psykisk syk, det ser ut som hun vil trenge en del hjelp for å komme til seg selv igjen. Både hun og datteren taper på å være borte fra hverandre, men i den tilstanden hun er i nå er kanskje ikke samvær å anbefale... Endret 30. juli 2010 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Du burde gråte. Dama er helt tydelig alvorlig psykisk syk, og dette er i det hele tatt en tragisk historie. Får bare inderlig håpe at datteren får et bedre liv enn moren. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Ai ai ai... Jeg har visst ordlagt meg litt feil her Det jeg mente å skrive var at det var litt moro lesing til å begynne med, men at alvoret fort kommer frem. Blir editet nå... EDIT/TILLEGG: Les brevet hun har skrevet. Hun ordlegger seg rimelig bra hva norsk skriftspråk angår. Synd at kapabiliteter blir passifisert av sykdom Endret 30. juli 2010 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det var egentlig ikke ment til deg, men til TS som skriver: "Vet ikke om jeg skal le eller gråte". Og jeg synes ærlig talt det er bra usmakelig å plassere dette under Humor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg