HiSpeed Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Har en masse språkpakker med ikke engelsk via Win Update. Skal ikke engelsk være tilgjengelig? Hva f.. skal jeg med arabisk, kinesisk, ...? Trenger engelsk! Lenke til kommentar
Munty Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Sikker på at du ikke allerede har engelsk? Hvis du går på startlinja og søker på språk, trykker på endre visningsspråk og leter litt der så kanskje du finner engelsk. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Engelsk skal ligge der om du ikke har installert den: Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Tenkte å skifte fra norsk til engelsk OS. Kan ikke finne engelsk der. Mulig jeg gjør noe feil eller har missforstått?! Lenke til kommentar
myhken Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Tenkte å skifte fra norsk til engelsk OS. Kan ikke finne engelsk der. Mulig jeg gjør noe feil eller har missforstått?! Kan ikke misforståes, om den ikke ligger i listen så må den være installert allerede. Se på dette bildet, og se om du finner Engelsk om du velger avinstaller... Ligger Engelsk i listen, velger du så Endre visningspråk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå