Mikkis2k Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 min ektreme maskin har jeg valgt 5870 og et kabinett som jeg trodde var veldig stort og var nokk plass til et 5870 i... men fant just ut av dette: http://www.cmstorm.com/forum/showthread.php?t=1341 visst jeg gjør dette eller visst de kanskje har endret dette på kabinettet sitt:P (lets hope xD) så visst jeg må til og kutte, og jeg gjør en bedre jobb en han som du ser i linken og tar gummi eller noe slikt rundt kantene er dette bra nokk??? Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Tja, det viktigste er at enden av kortet har litt klaring siden den også skal trekke inn frisk luft. Du vil overleve, men det SER ikke særlig bra ut. Er forøvrig ikke super fan av Scout til å begynne med. Var jeg deg, og dette er bare min personlige mening. Ville jeg prøvd å selge Scout kabinettet før du moddet noe på og, og så kjøpt seg et annet et som passer dine behov Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Tja, det viktigste er at enden av kortet har litt klaring siden den også skal trekke inn frisk luft. Du vil overleve, men det SER ikke særlig bra ut. Er forøvrig ikke super fan av Scout til å begynne med. Var jeg deg, og dette er bare min personlige mening. Ville jeg prøvd å selge Scout kabinettet før du moddet noe på og, og så kjøpt seg et annet et som passer dine behov ville helst ha et med rødt lys og svart inni og pleksi -.- argh:( og ikke nokk med det.. mitt hd5870 er det teite med 6pinsa bak kortet... ikke på siden-.- så det er enda lengre end et vanelig egentlig.. har du noen billige med pleksi i tankene? Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Tja, du skal ha rød med plexi, og svart inni. Dette er et wildshot, men du kan se på Cooler MAster Storm Sniper AMD Dragon Black Edition Du har jo alltids HAF X som er et kjempe bra kabinett, men regner med at du syntes det var litt dyrt? En kan også kjøpe HAf 922, og så kjøpe en sidedør med plexi(160kr), men da får du jo ikke svart inventar da. Det er riktignok bare å modde litt hehe. Hvor mye er du egentlig villig til å gi for en kabinett. Jeg er sikker på at vi kan finne ut av det Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Tja, du skal ha rød med plexi, og svart inni. Dette er et wildshot, men du kan se på Cooler MAster Storm Sniper AMD Dragon Black Edition Du har jo alltids HAF X som er et kjempe bra kabinett, men regner med at du syntes det var litt dyrt? En kan også kjøpe HAf 922, og så kjøpe en sidedør med plexi(160kr), men da får du jo ikke svart inventar da. Det er riktignok bare å modde litt hehe. Hvor mye er du egentlig villig til å gi for en kabinett. Jeg er sikker på at vi kan finne ut av det takk for hjelpen:) Haf x er ikke dyrt men det er litt for stort:P men tøft:D men jeg ringte te netshop og spurte han:) han sa han hadde festet et slikt kort i et Lancool Dragonlord PC-K62! her: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=128828 det er riktig nokk blåe lys da-.- men visst jeg helst vil ha rødt bytter jeg de bare ut når jeg kjøper SSD i september:) trur du han har rett? vill dette passe ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå