Jdronnen Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hei. Holder på å lage ny hjemmeside for jobben min, har ikke noe super erfaring med html, css osv, mer på hobby-basis. Hjemmesida Casen er: Jeg har laget flere flash bildegalleri inne på siden, under feks "slippvogn". Dette vises helt fint i chrome og firefox, men IKKE i IE. Bannerbildet på førstesiden er jo også .swf, så hvorfor skal ikke det funke med de andre ? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
K-E Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) I Opera (V. 10.60) får jeg denne feilmeldingen (selv om jeg har flash...) Ingen flash player! Det ser ut som du ikke har Flash Player installert. Klikk her for å gå til Adobe download page. Edit: Men bare inne på "Slippvogn" Endret 30. juli 2010 av K-E Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg ser du bruker to forskjellige måter å laste swf filene på (forside og slippvogn), hvorfor? På slippvogn-siden får jeg følgende feil (i Opera): Uncaught exception: ReferenceError: Undefined variable: SWFObject Error thrown at line 2, column 0 in http://www.vegsund-slip.no/slippvogn.html: var so = new SWFObject("flashgallery.swf", "gallery", "800", "600", "8"); Denne feilen kommer av at du prøver å linke til et script som ikke finnes (src='swfobject.js') Rett denne til src='js/swfobject/swfobject.js' Da tenker jeg du nærmer deg mål Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Nettlesere har forskjellige måter å lese filene dine på. Det er det samme med HTML og CSS. Endret 30. juli 2010 av xDestiny10x Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Takker for alle svar folkens Det viste seg å være at flash bruker 2 forskjellige koder i FF og IE. Feks: document.write(' <param name="movie" value="flytedokk.swf" />'); AND document.write(' <embed src="flytedokk.swf" quality="high" name="sf" allowScriptAccess="always" Begge disse måtte være med for å vises i IE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå