Frigg33 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Er det mulig å fjerne operatørlås hos Netcom selv om bindingsperioden ikke er over? Jeg gjorde det hos Telenor, men skulle gjerne likt å vite om det var tilfelle hos Netcom også. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Netcom gjør nok ikke dette nei... Som du sier så gjør Telenor det. Tele2 gjør det også... Bare ikke Netcom... Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Kjipe Netcom da. Da kjøper jeg ikke telefonen min hos de. Lurer på hvor mange kunder de taper på det Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Tror nok det heller er få... Om du har tenkt å kjøpe et abonnement hos de for å få en billig telefon til bruk hos annen operatør så har de jo ikke fått deg som knde i utgangspunktet Lenke til kommentar
Lorimar Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hei. Det dere sier er helt feil. Dersom du beholder abonnementet og kun ønsker å låse opp telefonen din gjør Netcom dette gratis. Selv om det er avtaletid på abonnementet. Kontakt Netcom på gsm 05050 med imei for din telefon så bestilles det låsekode. Joda - jobber i Netcom, jeg Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Netcom gjør nok ikke dette nei... Som du sier så gjør Telenor det. Tele2 gjør det også... Bare ikke Netcom... Jeg trodde det var Telenor og Netcom som var greie, og Tele2 som var kjipe? http://www.diskusjon...owtopic=1226445 Edit: Ninja'd! Endret 30. juli 2010 av Prompel Lenke til kommentar
jic Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Netcom gjør nok ikke dette nei... Som du sier så gjør Telenor det. Tele2 gjør det også... Bare ikke Netcom... Hvor har du det fra? Netcom gjør det, jeg har gjort det mange ganger, men derimot så er det Tele2 som ikke gjør det. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Haha, her svarer jeg i et forum tidlig på morran uten å ha åpna øya Jeg jobba i en telebutikk for ett år sia hvor vi solgte både telenor og netcom. Jeg opplevde DA at Netcom ikke ga ut åpningskodene. Det kan jo seff ha endra seg siden da Telenor har alltid gitt ut kodene så lenge man kjøper en telefon med binding... Disse kodene skal forhandler nå visstnok kunne hente ut med "online" nå. Mulig forhandlerne for Netcom kan bruke "dowe" til det samme også... Vi hadde ingen problemer med å få kodene fra Tele2 da jeg jobba der heller... EDIT: prøver hele Norge å kjøpe iPhone4 fra Netcom akkurat nå eller? Kan ikke komme inn på sida Endret 30. juli 2010 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå