Kjakan85 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg har en del filmer som er delt opp i to filer. Er det noen som vet hvordan jeg kan "lime" de sammen til en fil? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Spørs hvilket format det er snakk om. Til AVI filmer skal virtualdub fungere. Ellers fungerer jo Windows movie maker, men begrenset til å bare lagre filmene i wmv format (taper altså kvalitet). Wmm støtter heller ikke import av mov-filer. Lenke til kommentar
t-vs Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Prøv å google filformatet ditt og "merge". TMPGEnc og Womble MPEG2 er to gode kandidater Merging med TMPGEnc Merging med Womble TMPGEnc er den jeg har brukt mest og den er bra, men enkelte filer kan få lyd/bilde synkroniseringsfeil. Aner ikke hvorfor. Womble har visst ikke dette problemet. Ellers så er er VideoHelp.comstedet om du leter etter noe innen video. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 "Need4Video" anbefales. Koster vel rundt en 100lapp (Betales via paypal, og du får nøkkelen med en gang på epost). Det programmet støtter nærmest alle videoformater. Du kan også konvertere fra et format, til et annet med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå