abene Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Microsoft videreutvikler Bing Maps som skal gjøre gatevisning mer realistisk. Les mer Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Og Bing Maps blir bare mer og mer overlegent teknisk sett. Nå må de bare få ut fingeren og skaffe seg bedre kartdata her til lands. Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det som hadde vært virkelig flott er om man kunne fått til navigasjon med piltastene i street view. Med litt fornuftig AJAX-preloading av neste bilde, så kunne det blitt en ganske knirkefri opplevelse. Hvem trenger need for speed? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Dette ser lekkert og brukervennlig ut. Jeg kunne godt tenkt meg å bruke noe slikt på en Android-telefon, GPS-en i bilen eller PCen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Nå beynner det å bli morro med slike karttjenester. Og positivt at hun nevnte spesifikt at de satser mot iPhone. (bestilte min første iPhone i dag) Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Nå beynner det å bli morro med slike karttjenester. Og positivt at hun nevnte spesifikt at de satser mot iPhone. (bestilte min første iPhone i dag) Anser det som positivt at de porter til en mobil enhet, ikke nødvendigvis et spesielt produkt Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 ser veldig bra ut. Veldig fin måte for å få ett intrykk av omgivelsene. Mye bedre enn google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå