wil Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 jeg sitter å lurer på dette: jeg har sett flere tusen anonnser for vanlig PC P4 osv, og de har info om maskinvare, sånn som OS, Ram, Skjermkort osv, nå har jeg ikke sett så mange MAC anonnser men når de anonnserer for en mac pc, oppgir de Ram, Skjermkort osv de også? Hvor stor Harddisk og hvor mye ram har en standard MAC f. eks? Lenke til kommentar
VillyJo Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Du klarer fortsatt ikke å søke på nettet nei , 667 poster har du og 95 % av de er unødvendige. LÆR DEG Å SØK PÅ NETTET MENNESKE Lenke til kommentar
oarnoy Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 En mac er ikke så forskjellige fra pc. Består av omtrent lik innmat. Gå på www.apple.com eller direkte inn på de stasjonære powermacene på den norske apple store http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...1.2.1.2.0.0.1.0 Lenke til kommentar
try Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 jeg sitter å lurer på dette: jeg har sett flere tusen anonnser for vanlig PC P4 osv, og de har info om maskinvare, sånn som OS, Ram, Skjermkort osv, nå har jeg ikke sett så mange MAC anonnser men når de anonnserer for en mac pc, oppgir de Ram, Skjermkort osv de også? Hvor stor Harddisk og hvor mye ram har en standard MAC f. eks? Apple har standard konfigurasjoner for sine maskiner. Disse finner du på www.apple.no . Hva som er inni en PC er avhengig av hvilke tilbud den som setter sammen maskinen har fått fra sine underleverandører. Derfor finnes det ikke "standard" konfigurasjoner for PCer. Apples maskiner leveres ellers vanligvis med 128-256 MB RAM og 80 GB harddisker. De bruker vanlig RAM og ATA disker som du kan kjøpe fra f.eks. komplett hvis du vil utvide maskinene. Terje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå