Gjest gutt1 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hei, Når jeg runker så drar jeg ofte frem noen bilder av noen hotte veninner eller bare tenker på dem oppi hodet Problemet er at jeg får så EKSTREMT dårlig samvittighet etterpå..! Jeg føler på en måte at jeg har "brukt" de på en måte de absolutt ikke fortjener, gjort de urett, gjort de en del av mine 'ekle' fantasier, gjort ting med de oppi hodet som de absolutt ikke er dem verdig og alt sånn...... Er det bare jeg som har det sånn?? og det ER vel egentlig ikke så EKSTREMT slemt av meg..? eller?? Lenke til kommentar
Frostrøyk Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hold det for degselv så er ingen skade skjedd. Og nei, det er nok ikke så uvanlig:) Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Du er nok helt klart ikke alene om dette og det er ikke EKSTREMT slemt av deg. Du har din fantasi om dem, så lenge det tilfredstiller deg og du holder det til deg sjøl er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Forestiller meg venner hele tiden jeg. Noen er sykt deilige, så det ville vært ekstremt rart og ikke gjort det 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg