IntelAmdAti Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Er det noen flere enn meg som har problemer med bugs i SC2? Hos meg blir units og mineraler usynlig på deler av kartet, det blir da helt umulig å for eksempel samle inn mineraler eller bruke områdene på kartet hvor alt blir usynlig. Å starte spillet med 1 scv og 1 mineral-node som er brukbar er ikke så gøy i lengden. Vet noen hvordan jeg kan fikse dette? Jeg har søkt på google og fant ingenting om det, noe sier meg at det kan ta lang tid før en patch kommer som fikser dette. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Antar du har lasta ned siste skjermkortdrivere? Anbefaler også at du tar en titt på grafikk innstillingene og tester ut litt forskjellige ting der, har desverre ikke SC2 enda så du får håpe noen andre kan veilede deg der inne om du ikke finner ut. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Problemet løste seg når jeg slo av crossfire (catalyst AI), taper en del ytelse og må skru ned på grafikken men det virker ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå