sedsberg Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Skal lage en basskasse med forsterker montert på kassa. Er ute etter strømkontakter så jeg hurtig og enkelt kan kople den til og fra når jeg skal ha den ut eller inn i bilen. Tenkte noe ala den på bildet men aner ikke hva de kalles eller hvor man får kjøpt dem. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/343_396_424/products_id/3350 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 De der er for høyttalere. Jeg skal ha for strøm. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Fungerer også utmerket til strøm om strømtrekket ikke er for stort. Er strømtrekket stort så er hele konseptet hurtigkobling uegnet. Husk at litt lav kabeldimensjon i koblingspunktet ikke har enormt mye å si, så lenge koblingen er sikker og korrosjonsfri. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Den typen kobling jeg postet bilde av er av samme typen vi bruker til lading av trucker på jobb. Disse er i bruk hver bidige dag og takler strøm fra 30A og opp til flere hundre A. Er bare ikke sikker på hvor man får tak i dem her i landet. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Denne er beregnet opp til 80Ampere ihvertfall. Og HER finnes for kabel opp til 50mm2 Endret 30. juli 2010 av nahojdat Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Perfekt. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå