Slurt-is Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Som sagt, hva kalles denne effekten og hvordan lages den? Håper jeg ikke feilpostet. Takk for svar! Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Tja..kjærleikseffekten muligens. Hormoner + hormoer + sommer = effekt. Nei, bort med tull, muligens finner du det du søker her: Photoshop CS5 tutorials Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det ligner en cross processing-effekt. Fra analog film, hvor man brukte kjemikalier til "feil" type film for å få en alternativ effekt. Kan etterlignes i Photoshop - søk på cross processing photoshop tutorials. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ser ut som den er tinta, og at det er blitt lekt litt med fargene. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 "Hipster shit" er eit populært kallenamn på denne effekten, iallefall frå folk som avskyr den. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Takker for svar, cross processing så ut til å være hva jeg var ute etter! Var i Bergen i sommer på Muse konsert og ville ikke ta med speilrefleksen, så kjøpte to engangskameraer. Jeg synes bildene så litt for bra/digitalt ut, så jeg tenkte å endre litt "feel'en" på bildene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå