Gå til innhold

The Simpsons - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Prøvde å lete etter en dikskusjonstråd for the simspons. Fant ingen, litt rart. Kanskje den er død?

Men da tok jeg tiden til å lage en.

I denne tråden kan du poste alt som har med The Simpsons å gjøre og IKKE for langt ut i off topic og heller ikke for mye plis.

Vet ikke hva jeg skal starte med. Litt sugen start på tråden.

Men la oss starte med hva du synes om Flanders. Er han en tulling? Litt for relgiøs kanskje?

Endret av xDestiny10x
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flanders er i overkant religiøs og lar bibelen styre livet på både godt og vondt, men jeg tror karakteren er realistisk stort sett, finnes mange overdrevent kristne, selv om de fleste ikke er som Flanders.

Ellers må jeg si at Simpsons er en genial serie, vet ikke hvor mange ganger jeg har sett igjennom sessongene :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Simpsons har virkelig tapt seg. Og Edna Krabappel, hva faen? Ligner jo ikke i det hele tatt.

De siste sesongene orker jeg ikke se igjen, finnes ikke morsomt. Holder meg til sesong 1-10 som jeg har på dvd

De nyere sesongene har ikke den samme kvaliteten som før nei, men i mine øyne er det fremdeles en genial og underholdende serie :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478

Jeg er og enig i at The Simpsons har tapt seg veldig de siste åra/sesongene, spesielt de siste 3 sesongene er verst synes jeg.

Men blir det de første 4 - 5 sesongene så orker jeg ikke se de heller, for de er også noe helt annet en "vanlige" The Simpsons.

Når det gjelder ny langfilm, så tror jeg at det vil skje, bare om ganske lang tid.

I slutten av The Simpsons Movie sier Maggie : "Sequel" som jo betyr oppfølger, så jeg regner med at en dag vil The Simpsons fans atter en gang fylle kinosalene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...