KoR Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Har et Logitech G51 lydannlegg til den bærebare pcen min som er en Acer 8930G kompatibel med 5.1. Jeg har 3 lydutganger på PCen, 1 svart (hodetelefon), 1 rosa (mic) og en blå (line in). Den rosa og blå, mic og line in, kan jeg endre til f eks sidehøytalere eller sub/center ved å høyreklikke på dem i acer audio manager. Hvis jeg bruker de 2 utgangene som ikke er hodetelefon (svart), kan jeg få lyd i både center/sub og side/front avhengig av hva jeg putter inn ved å sette utgangene til det jeg putter inn. Men, så fort jeg putter noe inn i hodetelefonutgangen (den svarte), forsvinner lyden fra de andre utgangene, og de 2 høytalerne som er plugga i den svarte, later som den er center og sidehøytalere også. Når jeg høyreklikker på Blå/Rosa utgang i programmet, får jeg opp "ny tildeling av kontakt", mens når jeg gjør det på den svarte, får jeg ikke det alternativet. Dette kommer opp på Blå/Rosa, men ikke på svart. Så fort jeg putter inn noe i den svarte, forsvinner all lyd fra de 2 andre utgangene. Hvordan får jeg den svarte utgangen til å bare være 2 høytalere og jobbe sammen med de to andre utgangene? Har for øyeblikket valge mellom lyd i center/sub + 2 sidehøytalere høytalere, eller bare front høytalere som later som de er alt. Mvh Petter Endret 29. juli 2010 av KoR Lenke til kommentar
KoR Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 lite hjelp det var å få her da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå