Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nett Problem

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skriver nå her, siden jeg ikke ser så mange andre muligheter og håper på at noen av dere der ute har kunnskapen til å hjelpe meg.

Jeg har i 2 uker, prøvd å finne ut hva som kan være årsaken til at nettet stadig faller av flere ganger daglig. Jeg har ikke hatt særlig problem til dette før. Jeg spiller nå Starcraft 2 og er derfor viktig at nettet ikke faller av.

Har nettopp mottat en ny modem fra Telenor, "ZyZEL multimodem...". Før brukte jeg Speedtouch, men selv om etter bytting, ser det ikke ut som det har hjelpet.

http://img72.imageshack.us/img72/2223/imag0056m.jpg

Har selv snakket med Telenor, uten mye hel av problemet, de sier at de har sjekket linjen og alt virker bra.

Siden jeg har den gamle telefon-stikkontakt (bildet). Bruker jeg en slik greie, der jeg kan feste på slik at jeg kan koble "Splittern (Telefon-intetnett)" slik at linjen ikke blir forstyret med hverandre.

http://img835.imageshack.us/img835/9366/imag0058.jpg

Videre er det koblet til modem, som videre går til pcen, jeg har satt alt riktig.. hat samme nett i flere år nå, det er de siste månd. det har vært problem med.

I god tro håper jeg at noen har noe tanker på dette og kan hjelpe meg litt ut.

Takk så mye

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal egentelig ikke skje, siden jeg bruker en "Splitter". Men jo det hender at det skjer fra gang til gang.

Men problemet mitt her er at jeg mister nettet litt for ofte per dag, selv om telefonen hjemme ikke er i bruk når det skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...