boffeeen Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Kjøpte meg et par Bose QC2 i fjor sensommer, men etter jeg stakk høl i øra, lukker de seg ikke ordentlig rundt øret uten at jeg stapper øret inni "koppene", noe som ikke akkuratt er behagelig. Jeg kjøpte de primært på grunn av støydemping og var helt greit fornøyd med lyden. Bedre enn billiggreier, men absolutt ikke like bra som prisen tilsier. Uansett, nå er jeg på utkikk etter noe som kan brukes på tog, t-bane og i byen uten å måtte kjøre volumet på maks, fint om det også faktisk tåler litt, har ikke hatt et eneste sett med øreplugger eller hodetelefoner som ikke har gått i stykker i en eller annen skjøt. Har i grunn ikke bestemt meg for prisområde, men ikke så mye mer enn hva jeg kan få solgt Bose-headsettet for. Stort pluss om det er iPhone-kompatibelt. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hva med å ta en titt på Ultimate Ears Metro.Fi 220vi? Er aktiv støydemping et alternativ? Lenke til kommentar
Ubesluttsom Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Westone 3. Beste in-ear jeg har hørt, absolutt. Litt vel dyrt kanskje men.. Ellers prøv noen av pluggene til sony rundt 600kr, akg sine i samme pris-område, de er lette å få tak i her i norge, å de duger. Ellers skal head direct r0 være meget bra, ikke såå dyre, men har ikke prøvd dem selv. Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hva med disse. Billigere får du det ikke. Er bare å kaste hvis de går istykker og kjøpe nye. Bra kritikk også. Kjenner noen som har dem i Norge og har sammenlignet dem med orginalen. Like bra. Har bestilt et sett selv, får den muligens i dag. Bruker ellers Ultima ears 700. Ikke helt denne klassen på de billige, men kjekt å ha til T-bane på lørdager. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34760 Arne M Lenke til kommentar
dixieflicker Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Kjøpte meg et par beats by dr dre in-ear på finn. Disse er lydisolert og gir en bra lydopplevelse. Har blitt hypet opp i USA der de er blitt brukt av masse kjendiser, men jeg ble overrasket over hvor bra de egentlig er. Endret 13. august 2010 av Alastor Offtopic-bilde fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå