bugking5 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 har hatt en klump i halsen siden i går nå og jeg hører klikke lyder i hodet når jeg går men viss jeg vrir hodet til venstre så forsvinner klikke lyden. Jeg drakk meg passe drita på tirsdag og brukte så og si hele onsdagen på å spy da begynte jeg og kjenne klumpen, klikkingen i øret merka jeg først for noen timer siden. Hva kan dette være? Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Klumpen i halsen kan være irriterte kjertler etter en heftig spy runde. klikkingen aner jeg ikke. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1. i retningslinjene. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå