Gå til innhold

Støy fra PSU(knitring)


Anbefalte innlegg

Har en Mist 650W(1/2 år gammel) som det kommer høyfrekvent knitrelyder ifra,noe alla lyden fra en HDD bare høyere frekvens,er veldig irriterende.

Virker som den kommer når det skriver til/fra SSDen.

 

Merker det spesielt jeg scroller en nettside,men det merklige er at når jeg scroller med hjulet på musa kommer ikke ulyden men bare når jeg scroller manuelt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det samme har skjedd med meg faktisk, jeg kjøpte den MIST 650 W. Jeg bygde den selv, og når jeg skrudde den på kom det knitrelyder, men jeg kom inn i BIOS og alt annet, så den funka i hvertfall. Men har du brukt pc-en til tross for knitringen, er ikke det dumt?

Og jeg merket litt problemer når jeg tok kontakten ut/inn, da kom det sånn summelyd, opplevde du det?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg fant ut problemet med min strømforsyning. Jeg koblet den først med skruer, så med en slags lås jeg tok over strømforsyningen og koblet til kabinettet ( fulgte med kabinettet). Da måtte jeg stramme den låsen over strømforsyningen, og det gjorde vel at det den ble pressa litt sammen, og da begynte det å knitre. Så hvordan har du festet strømforysnignen til kabinettet?

Lenke til kommentar

Helt vanlig med 4 skruer..FRACTAL DESIGN R2

 

Har en annen billig PSU som jeg brukte mens Misten var inne og hadde ikke dette problemet da..

Får håpe di ikke gjør seg vanskelige denne gangen da..Det er ikke så veldig høy lyd,men nå er resten av maskinen min så og si lydløs..

 

Hører du noe fra PSUen vist du legger øret inntil den og scroller et vindu?

Endret av taz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...