Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Som topic antyder, så er jeg på jakt etter et veggkart for å pynte på veggen, i tillegg til kjempegøy å planlegge reiser. Kunne tenke meg noe i størrelsen 1,5mx3m om det er mulig å få fatt i ? (Og helst ikke i papir heller, men noe slags mer holdbart stoff hadde vært kjekt) Noen anelse hvor jeg kan skaffe sånt ? Ser det er en haug med nettbutikker som selger slikt, men de fleste er av litt mindre skala.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Få tak i kartet du vil ha, og så få det printet et sted? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Jeg var på Ica for tidligere i sommer og der hadde de et rundt den størrelsen. Laget av noe plastaktig materialet tror jeg, virket ganske solid. Hadde jeg hatt plass så hadde jeg kjøpt et selv. Det var da et verdenskart. Endret 29. juli 2010 av DeeCoo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Hvis jeg finner det på min Ica nærbutikk blir det umiddelbart kjøp ;=) Som sagt, så kunne jeg tenke meg noe litt mer holdbart enn papir, men hvis det ikke finnes noe annet så får det vel gå det og. Så et slikt kart, selv om det var litt mindre, på en reisemedisin klinikk i Bergen tidligere i år når jeg var der. Vurderer å gå ned å spørre hvor de fikk fatt i det.. Dessuten så hadde det vært utrolig fett å kunne plassere tegnstifter eller noe slikt med snorer mellom alle plassene jeg har vært.. Er verdenskart jeg hadde i tankene også ja Endret 29. juli 2010 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 IKEA sitt PREMIÄR 200cm x 140cm kr 1475,- Sikler på et sånt selv... Linky Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) http://www.mapsales.com/geonova/world-wall-maps/classic-world-wall-map.aspx For dette (som ligner på det fra ikea), koster det 1000kr for et som er litt større enn det på ikea. Laminert bare. Vet ikke hva frakt er. Moms er 25%. Ikea er nok billigere akkurat på dette, men mapsales har mange forskjellige kart. Endret 29. juli 2010 av jale Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Vil du ha verdenskartet i bakgrunnen for å understreke målet om verdensherredømme? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 IKEA sitt PREMIÄR 200cm x 140cm kr 1475,- Sikler på et sånt selv... Linky Lol, det var IKEA jeg mente. Ikke lett for en som bor utaffor byen å huske på alle disse navna Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 IKEA sitt PREMIÄR 200cm x 140cm Lol, det var IKEA jeg mente. Ikke lett for en som bor utaffor byen å huske på alle disse navna :!: Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 HER er et som er 2,7M x 1,88M. Koster 91 dollar, men er gratis frakt. Står at den kan vaskes så tror ikke den er lagd av papir. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Her var det mange bra tips! takker og bukker. Må desverre legge meg nå, men skal ta en titt på flere av alternativene her imorgen tidlig =) 2,7 høres akkurat passe ut =) Hva nå enn "Murals" er for noe. At IKEA hadde noe sånt overrasker meg ikke, hvorfor tenkte jeg ikke på det..=) Endret 29. juli 2010 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Vær obs på at "wallpaper" kan være tapet. Altså noe som du skal klistre på veggen med lim. Disse kan ofte vaskes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 IKEA sitt PREMIÄR 200cm x 140cm kr 1475,- Sikler på et sånt selv... Kom på at jeg hadde laget denne tråden for lenge siden. Jeg tok en tur på IKEA og kjøpte det kartet du linket til. Viste seg at det var perfekt størrelse, dekker størstedelen av veggen gjør det også! Det kom på lerret som er perfekt. Nå har jeg lagt inn isopor bak mellom veggen, slik at jeg har festet tegnestifter med tau mellom alle plassene jeg har vært (Akkurat som på krimserier på tv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå