Gå til innhold

hvor kan jeg finne bilde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JEG KLIKKER SNART , KAN DERE IKKE HJELPE EN PERSON ISTEDENFOR Å GJØRE NARR AV HAN. HELVETE HVA FEILER DET DERE  :grumpy:

mohaha, watch you CAPS booooooy.

kan du ikke holde kjeft, du kan ikke forvente et svar paa alt gutten, ha deg paa IRC som vanlig folk aa sp0r der

Lenke til kommentar
JEG KLIKKER SNART , KAN DERE IKKE HJELPE EN PERSON ISTEDENFOR Å GJØRE NARR AV HAN. HELVETE HVA FEILER DET DERE  :grumpy:

Ro deg ned. Du må betale for å se bildene fra digitalblasphemy (members only), men noen av de er gratis. Gå inn på sidene deres og se om du finner bildet ditt. Om ikke, prøv å finne ut hvem s104090 på høyskolen i Oslo er....

Lenke til kommentar
er det rart man blir irritert når de bare er ute etter å provosere , de burde vel egentlig bannes for dette. i hvertfall få en advarsel  :grumpy:

Nå må du slappe av! Den overskriften er ikke særlig smart, hvis du ville ha hjelp da? Så legger du ved en link i tillegg? Er ikke rart folk begynner å lure. Du er ute etter et wallpaper? Da burde det stått i headingen i rett kategori, også kunne du forklart hva som var feil på bildet du linket til. Skjønner at folk ikke kan lese tankene dine. Er du vant til at folk kan det? :roll:

Lenke til kommentar
nivået på forumet her er det laveste jeg har sett

:cry:

Det skal jeg være enig i, har ikke sett så mange useriøse svar i en post før. De folka her bør skjerpe seg.

:lol:

Svar som dette kan folk spare seg for, har sett det i flere andre Poster.

VillyJo: jeg har desverre ikke svar på det du spørr om, men får håpe noen andre har.

Lenke til kommentar
VillyJo holder en ganske krass tone, allerede etter første svar som opplyser hvilken wm som er brukt.

Folk bruker jo fritida si på dette her, ingen kan forlange å få noe svar, i alle fall når de ikke er høflige.

Fordi alle (nesten alle) kommer med teite svar og dumme spørsmål.

Allt han vil vite er hvor han kan skaffe bildet som er brukt som bakgrunn.

Lenke til kommentar

BANKE DRITTEN UT AV DEG NAKEn, DET SKAL JEG , *#*Æ%¤% . Jeg spurte etter bilde som ble brukt ergo burde jeg vente meg god service. men folka her har tydeligvis problemer . MØT MEG DERE SOM GJØR NARR AV MEG SÅ SKAL JEG VISE DERE NOE Å LE AV. DERE LER SIKKERT OXO , HELT TIL JEG BANKER DRITTEN UT AV DERE. DA ER DERE IKKE SÅ F*CKINGS TØFFE MER. ANY TIME ANY PLACE :evil:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...