Krishell Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg snakker om wallpaperet som blir brukt skaff deg briller jeg bruker briller, bare se paa avateret mitt. Skaff deg noen andre Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Etter "ørti" poster er det vel på tide med et svar.... Som nevnt i en tidligere post, så ser det ut til at det er Digital Blasphemy som har laga bildet. Hva med å lete etter det på sidene deres? HER er linken, tror jeg... Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Whine? CS? MarcelSB PS: Sorry, måtte bare Lenke til kommentar
VillyJo Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 JEG KLIKKER SNART , KAN DERE IKKE HJELPE EN PERSON ISTEDENFOR Å GJØRE NARR AV HAN. HELVETE HVA FEILER DET DERE Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 JEG KLIKKER SNART , KAN DERE IKKE HJELPE EN PERSON ISTEDENFOR Å GJØRE NARR AV HAN. HELVETE HVA FEILER DET DERE mohaha, watch you CAPS booooooy. kan du ikke holde kjeft, du kan ikke forvente et svar paa alt gutten, ha deg paa IRC som vanlig folk aa sp0r der Lenke til kommentar
iDude Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 JEG KLIKKER SNART , KAN DERE IKKE HJELPE EN PERSON ISTEDENFOR Å GJØRE NARR AV HAN. HELVETE HVA FEILER DET DERE Ro deg ned. Du må betale for å se bildene fra digitalblasphemy (members only), men noen av de er gratis. Gå inn på sidene deres og se om du finner bildet ditt. Om ikke, prøv å finne ut hvem s104090 på høyskolen i Oslo er.... Lenke til kommentar
Junta Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 er det rart man blir irritert når de bare er ute etter å provosere , de burde vel egentlig bannes for dette. i hvertfall få en advarsel Nå må du slappe av! Den overskriften er ikke særlig smart, hvis du ville ha hjelp da? Så legger du ved en link i tillegg? Er ikke rart folk begynner å lure. Du er ute etter et wallpaper? Da burde det stått i headingen i rett kategori, også kunne du forklart hva som var feil på bildet du linket til. Skjønner at folk ikke kan lese tankene dine. Er du vant til at folk kan det? Lenke til kommentar
Eirim Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Om det er fra digital Blasphemy så finner du det her (har forresten mange bra ) http://www.digitalblasphemy.com/dbhome.shtml Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 du sp0r etter et BILDE i et LINUX forum, kan du virklig forvente at noen vet det da? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg ville tatt en logisk beslutning som å kontakte han som hoster screenshotene. Han vet nok hvor du kan få den bakgrunnen.... Lenke til kommentar
nander Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Du kan jo også bare lage deg et bilde... Det bilde du har vist til, er bare tre bilder av enheller pen negresse, med et fantasi fjell bilde i bakgrunnen, alt satt inverst. Last opp GIMP, og kos deg Lenke til kommentar
DoffeY Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 http://www.digitalblasphemy.com/ - Der bildet er tatt fra tror jeg.. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Er det ikke et ordtak som sier: "en god latter forlenger livet"? Tror livet mitt blir langt! Sorry WillyJo, jeg har desverre ingenting nyttig å komme med. Men et lite hint til deg. Ro deg ned et par hakk så blir du tatt mer seriøst. :wink: Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Whine? WillyJo.... Skal du ha brød med den Whine? Lenke til kommentar
viggo Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 nivået på forumet her er det laveste jeg har sett Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 nivået på forumet her er det laveste jeg har sett Det skal jeg være enig i, har ikke sett så mange useriøse svar i en post før. De folka her bør skjerpe seg. Svar som dette kan folk spare seg for, har sett det i flere andre Poster. VillyJo: jeg har desverre ikke svar på det du spørr om, men får håpe noen andre har. Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 VillyJo holder en ganske krass tone, allerede etter første svar som opplyser hvilken wm som er brukt. Folk bruker jo fritida si på dette her, ingen kan forlange å få noe svar, i alle fall når de ikke er høflige. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 VillyJo holder en ganske krass tone, allerede etter første svar som opplyser hvilken wm som er brukt. Folk bruker jo fritida si på dette her, ingen kan forlange å få noe svar, i alle fall når de ikke er høflige. Fordi alle (nesten alle) kommer med teite svar og dumme spørsmål. Allt han vil vite er hvor han kan skaffe bildet som er brukt som bakgrunn. Lenke til kommentar
naken Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 1. han formulerte spørsmålet feil 2. dette er feil forum da kan han ikke vente seg god "service" Lenke til kommentar
VillyJo Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 BANKE DRITTEN UT AV DEG NAKEn, DET SKAL JEG , *#*Æ%¤% . Jeg spurte etter bilde som ble brukt ergo burde jeg vente meg god service. men folka her har tydeligvis problemer . MØT MEG DERE SOM GJØR NARR AV MEG SÅ SKAL JEG VISE DERE NOE Å LE AV. DERE LER SIKKERT OXO , HELT TIL JEG BANKER DRITTEN UT AV DERE. DA ER DERE IKKE SÅ F*CKINGS TØFFE MER. ANY TIME ANY PLACE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg